Fået 4 aborter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.044 visninger
66 svar
166 synes godt om
29. februar 2016

o1Mutte

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Selvfølgelig er det uansvarligt at hun blev gravid 4 gange, MEN, jeg synes godt nok det er ansvarligt at stå ved, at man ikke er klar til at tage vare på et lille menneskeliv, og så vælge at afbryde graviditeten. 

Anmeld Citér

29. februar 2016

o1Mutte

EBK skriver:

Selvfølgelig er det uansvarligt at hun blev gravid 4 gange, MEN, jeg synes godt nok det er ansvarligt at stå ved, at man ikke er klar til at tage vare på et lille menneskeliv, og så vælge at afbryde graviditeten. 

Nu står der i artiklen at de ikke brugte prævention.. Det er ikke ansvarligt i min verden.... Hun har selv sat sig i den situation.

Anmeld Citér

29. februar 2016

alenemor42

Det ville da have været ufatteligt synd hvis hun havde sat de børn i verden.

Anmeld Citér

29. februar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
o1Mutte skriver:

Nu står der i artiklen at de ikke brugte prævention.. Det er ikke ansvarligt i min verden.... Hun har selv sat sig i den situation.

Så det ansvarlige træk i den uansvarlige situation havde været at fuldføre graviditeterne eller??

Anmeld Citér

29. februar 2016

EnGodMor

alenemor42 skriver:

Det ville da have været ufatteligt synd hvis hun havde sat de børn i verden.

1.   Hvorfor det?

Anmeld Citér

29. februar 2016

EnGodMor

o1Mutte skriver:

Helt enig, men vil så os sige, at der hurtigt kan opstå noget personligt mellem to mennesker, eller livet kan tage en uventet drejning, så det måske ikke er så godt alligevel at sætte børn til verden. 

Anmeld Citér

29. februar 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Det er ikke uansvarligt at få fire aborter, men det er uansvarligt at blive uønsket gravid fire gange. Abort er ikke en præventionsmetode.

Anmeld Citér

1. marts 2016

HVPigen

Syntes hun er en dummer nik  - sådan noget ville jeg aldrig strå frem med jeg har gjort hvis jeg var kendis.... og så SLET ikke hvis jeg hed amilie som i forvejen allerede er blevet disset af rigtigt mange , hun er træt af hun er kendt som dumme amilie, men og stille sig op og sige jeg har fået 4 aborter det kunne hun da vist regne ud folk ikke kunne tåle og høre  jeg har svært ved og få børn og kan gå amok når jeg læser sådan noget folk der bruger aborter som prævention .. 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Loa

EBK skriver:

Så det ansvarlige træk i den uansvarlige situation havde været at fuldføre graviditeterne eller??

Nej det ansvarlige havde kraftedme været at lære af den første abort og efterfølgende brugt beskyttelse!!!! 

Kunne fandme næsten ønske at hun havde taget skade af de fire (!!) aborter og ikke var i stand til at blive gravide igen!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.