Fået 4 aborter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2016

Mami

Tja, det er jo en ret klassisk diskussion med diverse "reality-stakler". Er Sidney Lee virkelig så blæst som man tror, eller er han bare et forretnings-geni, der skjuler det ufattelig godt...

Eftersom jeg ikke kender dem personligt, må det jo blive en vurderingssag. Og ja, det er min vurdering at mennesker som udsætter sig selv for den form for eksponering, enten kognitivt eller mentalt er sat en hel del tilbage....

jeg ser dem så ikke som stakler overhoved, de har selv valgt det  

jeg er som sagt meget uenig, man er halv retarderet fordi man deltager i reality  

og så vil jeg gå så langt som at sige, de "voksne" mennesker der deltager i f.eks. luksus fælden eksponere sig selv i langt større grad end diverse Paradise deltagere  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2016

Dorthe1986

Loa skriver:

Jeg mener heller ikke hun OVERHOVEDET bør have nogle børn! Men har alligevel svært ved at klappe i mine hænder over at hun er så "ansvarlig" at få abort på abort på abort.......

Men ingen af os kan afgøre om Amalie vil blive en god mor eller ej. Vi kender hende fra reality, fra fjernsynsskærmen. Men uanset hendes eskapader og dumme ting, kan hun jo stadig blive en rigtig god mor. Og at hun har fået 4 aborter gør heller ikke at hun ikke fortjener børn. Vi kender ikke hele omfanget af den historie om de 4 aborter - der kan være så mange faktorer. Men tror nu heller ikke rigtigt at der er nogen der klapper i hænderne over at hun har fået foretaget 4 aborter - men ingen af os kan tillade at dømme ud fra den viden vi har om det. Men kommentarer som at man kunne ønske hun var skadet af de aborter så hun ikke fik børn - hvad er det for noget? Igen du aner jo ikke en dyt om hvad der egentlig foregik dengang.

Anmeld Citér

1. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Mami skriver:

jeg ser dem så ikke som stakler overhoved, de har selv valgt det  

jeg er som sagt meget uenig, man er halv retarderet fordi man deltager i reality  

og så vil jeg gå så langt som at sige, de "voksne" mennesker der deltager i f.eks. luksus fælden eksponere sig selv i langt større grad end diverse Paradise deltagere  

At én gruppe mennesker opfører sig stupidt, udelukker jo ikke at en anden gruppe mennesker også gør det...

Anmeld Citér

1. marts 2016

Loa

Dorthe1986 skriver:

Men ingen af os kan afgøre om Amalie vil blive en god mor eller ej. Vi kender hende fra reality, fra fjernsynsskærmen. Men uanset hendes eskapader og dumme ting, kan hun jo stadig blive en rigtig god mor. Og at hun har fået 4 aborter gør heller ikke at hun ikke fortjener børn. Vi kender ikke hele omfanget af den historie om de 4 aborter - der kan være så mange faktorer. Men tror nu heller ikke rigtigt at der er nogen der klapper i hænderne over at hun har fået foretaget 4 aborter - men ingen af os kan tillade at dømme ud fra den viden vi har om det. Men kommentarer som at man kunne ønske hun var skadet af de aborter så hun ikke fik børn - hvad er det for noget? Igen du aner jo ikke en dyt om hvad der egentlig foregik dengang.

Lagde du mærke til at jeg første gang skrev NÆSTEN ville håbe hun ikke var i stand til at få børn?

OG uanset hvad, så synes jeg sgu det siger meget om en person at man udtaler og fortæller om at man har fået fire aborter pga. manglende brug af prævention. Uanset om der så har været andre årsager til det dengang, SÅ LAD VÆRE AT UDTAL DIG OM DET OVERHOVEDET. Hvis det ikke er årsagen, hvorfor så overhovedet fortælle "os" om det......

Anmeld Citér

1. marts 2016

Anonymor

Hvor er det dog pinligt at læse sådan en debat! Decideret pinligt. Er i voksne mennesker eller hvad? Hvornår er det nogensinde blevet i orden at tale så modbydeligt om et andet menneske? Man har lov at synes, at hun har truffet uhensigtsmæssigt valg. Man har lov til ikke at bryde sig om hende. Men jeg synes ikke, at det er okay at sidde og svine hende til på dén måde. Det er vel muligt at holde øjnene på bolden. Vil i opfordre jeres børn til at tale sådan om andre mennesker? Eller vil i lære dem respekt og at udtrykke deres meninger på en konstruktiv måde?

Jeg siger ikke, at 4 aborter med samme mand er i orden. De fleste kan nok blive enige om, at det er et ret uheldigt valg at anvende abort som prævention. Man har lov at stødes over det. Men derfra til så at ønske hun havde taget skade, ønske at hun ikke skulle kunne reproducere sig, kalde hende du,  idiot..

Jeg troede ærlig talt, at vi var voksne mennesker herinde. Og jeg synes ikke man kan forsvare det ud fra, at hun er en offentlig person. Hvorfor smide ens almindelige pli, bare fordi man omtaler en offentlig personlighed? Ærlig talt.

Anmeld Citér

1. marts 2016

Sedigfor

Åh Gud. Bare fordi en person er kendt skal de svines til og ønskes ikke at kunne blive gravid og alt muligt andet umodent. Har i ikke lært at har man ikke noget pænt at sige, så skal man holde mund?! 

Kan os bare sidde og sige i er uansvarlig og skrive som forældre sådanne noget til et andet menneske.. 

God dag ��

Anmeld Citér

1. marts 2016

Sedigfor

Anonymor skriver:

Hvor er det dog pinligt at læse sådan en debat! Decideret pinligt. Er i voksne mennesker eller hvad? Hvornår er det nogensinde blevet i orden at tale så modbydeligt om et andet menneske? Man har lov at synes, at hun har truffet uhensigtsmæssigt valg. Man har lov til ikke at bryde sig om hende. Men jeg synes ikke, at det er okay at sidde og svine hende til på dén måde. Det er vel muligt at holde øjnene på bolden. Vil i opfordre jeres børn til at tale sådan om andre mennesker? Eller vil i lære dem respekt og at udtrykke deres meninger på en konstruktiv måde?

Jeg siger ikke, at 4 aborter med samme mand er i orden. De fleste kan nok blive enige om, at det er et ret uheldigt valg at anvende abort som prævention. Man har lov at stødes over det. Men derfra til så at ønske hun havde taget skade, ønske at hun ikke skulle kunne reproducere sig, kalde hende du,  idiot..

Jeg troede ærlig talt, at vi var voksne mennesker herinde. Og jeg synes ikke man kan forsvare det ud fra, at hun er en offentlig person. Hvorfor smide ens almindelige pli, bare fordi man omtaler en offentlig personlighed? Ærlig talt.

Enig!!

måske det er en flok børn? Eller måske er de stødt over hun er blevet gravid fire gange og så fået abort. Hun skriver vist heller ikke noget med at Peter ikke brugte kondom 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Loa

Anonymor skriver:

Du har ret til din mening og vi til vores.

Jeg synes ikke det er at svine hende til, at jeg skriver at jeg synes det er ekstremt uansvarligt at få fire aborter, bare fordi hun ikke gider beskytte sig. Så vil jeg sgu have lov at kalde en spade for en spade.

Og ja jeg skrev, jeg synes sgu næsten, (læg mærke til ordet næsten) at hun skulle have mistet evnen til at få børn efter sådan en uansvarlig omgang.

Anmeld Citér

1. marts 2016

Anonymor

Loa skriver:

Du har ret til din mening og vi til vores.

Jeg synes ikke det er at svine hende til, at jeg skriver at jeg synes det er ekstremt uansvarligt at få fire aborter, bare fordi hun ikke gider beskytte sig. Så vil jeg sgu have lov at kalde en spade for en spade.

Og ja jeg skrev, jeg synes sgu næsten, (læg mærke til ordet næsten) at hun skulle have mistet evnen til at få børn efter sådan en uansvarlig omgang.

Du kalder hende stupid, idiotisk og blank som et stykke papir. Men at du ønsker at behandle andre mennesker, offentligt eller ej, på den måde... Ja, det er naturligvis dit valg. 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Carina:-)

Jeg håber hun er så ubegavet som hun fremstår - 

For ellers virker hendes tilgang til det at få den ene abort efter den anden virkelig usmagelig og ækel

Så trøster mig med at hun forhåbentligt ikke ved bedre -

Og håber der står folk klar til at hjælpe hende og hendes barn når det engang kommer til verden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.