Fået 4 aborter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2016

Mami

utroligt at amalie altid skal kaldes dum og åndssvag, hun har tjent kassen på at være "en dum gås"  så i sidste ende skide god forretnings strategi 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Monski skriver:

Hun er gravid nu? 

My bad - så er det jo for sent med den slags

Anmeld Citér

1. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Mami skriver:

utroligt at amalie altid skal kaldes dum og åndssvag, hun har tjent kassen på at være "en dum gås"  så i sidste ende skide god forretnings strategi 

Jamen... der findes da mange eksempler på "dumme og åndssvage" mennesker, der "tjener kassen"... det gør dem jo ikke mindre "dumme og åndsvage" af den grund...

Anmeld Citér

1. marts 2016

Mami

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jamen... der findes da mange eksempler på "dumme og åndssvage" mennesker, der "tjener kassen"... det gør dem jo ikke mindre "dumme og åndsvage" af den grund...

nææ, jeg stiller bare spørgsmåltegn ved om hun virkelig er så dum  

Anmeld Citér

1. marts 2016

Loa

Dorthe1986 skriver:

Enig i at det er ufatteligt uansvarligt, men jeg har svært ved at forestille mig, at det havde været mere ansvarligt at hun havde fået de børn. Så kan man snakke bortadoption og så videre, men det er jo heller ikke uden ar på sjælen, for både børn og voksne.

Jeg mener heller ikke hun OVERHOVEDET bør have nogle børn! Men har alligevel svært ved at klappe i mine hænder over at hun er så "ansvarlig" at få abort på abort på abort.......

Anmeld Citér

1. marts 2016

Loa

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg tror måske at vi som samfund skal være ret taknemmelige for, at Amalie ikke reproducerer sig?

Var det bare så vel

Anmeld Citér

1. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Mami skriver:

nææ, jeg stiller bare spørgsmåltegn ved om hun virkelig er så dum  

Tja, det er jo en ret klassisk diskussion med diverse "reality-stakler". Er Sidney Lee virkelig så blæst som man tror, eller er han bare et forretnings-geni, der skjuler det ufattelig godt...

Eftersom jeg ikke kender dem personligt, må det jo blive en vurderingssag. Og ja, det er min vurdering at mennesker som udsætter sig selv for den form for eksponering, enten kognitivt eller mentalt er sat en hel del tilbage....

Anmeld Citér

1. marts 2016

Loa

Mami skriver:

Tror bare "desværre" ikke hende dumhed er påtaget. Tror sgu vitterligt hun er blank som et stykke papir.

At vi danskere så er så snotdumme at lade stupide og idiotiske mennesker kunne tjene kassen på at være stupide og idiotiske

Ganske tragisk....

Anmeld Citér

1. marts 2016

Babs12

Hvorfor er det uansvarligt?  Er det fordi "det gør man bare ikke", eller tænker I på hendes helbred eller..?

Kram? 

Anmeld Citér

1. marts 2016

Mami

Loa skriver:

Tror bare "desværre" ikke hende dumhed er påtaget. Tror sgu vitterligt hun er blank som et stykke papir.

At vi danskere så er så snotdumme at lade stupide og idiotiske mennesker kunne tjene kassen på at være stupide og idiotiske

Ganske tragisk....

jeg er stærkt uenig men det er en lang diskussion uden facit så  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.