Efter alt den debat der har været omkring juridisk abort og omkring kvinder der snyder mænd til at blive fædre, er jeg nysgerrig på hvor udbredt det fænomen reelt er, samt hvad der får kvinder til at vælge dette.
Så derfor mit spørgsmål, hvor mange herinde er bevidst blevet gravid med en mand uden at det var aftalt og hvorfor valgte du at gøre som du gjorde ?
Dette er hverken en debat jeg opretter fordi jeg ønsker at debattere om hvor vidt selve gerningen er rigtig eller forkert, om juridisk abort skal indføres eller ikke, ej heller for at fordømme dem der evt. har snydt, hvilket jeg håber vil blive respekteret.
Jeg har ikke gjort det (kunne jeg aldrig i mit liv drømme om), men jeg kender til 4 tilfælde i min omgangskreds.
I to af tilfældene var det faste parforhold hvor kvinden valgte at få barnet og forholdene gik efterfølgende i stykker.
I et tilfælde var det et fast parforhold hvor kvinden valgte at få en abort. De har efterfølgende fået tre børn (da de begge var klar) og er stadig sammen.
I det sidste tilfælde (min mand) var det en elskerinde som snød sig til graviditet (fjernede sin spiral uden at sige det) fordi hun ønskede et fast forhold. Han meldte ud at han hjertens gerne ville være far for barnet, men at han ikke ønskede et forhold til kvinden. Hun valgte at få en abort.
Anmeld
Citér