At snyde sig til graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Sådan kan man jo osse se på det hvis man vil.

Jeg var heller ikke jomfru da vi mødtes så det er ikke det der er sagen her. 

Hun sagde hun var på p piller og han var desværre naiv nok til at tro på det. Da hun var 8 måneder henne opsøger hun os og begynder at forlange penge af både mig og af min mand 

Han anede ikke hun var gravid 

Jeg må spørge, havde du kendt din mand i under 1 år da I blev gift?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2016

Anonym

Mom skriver:

Jeg må spørge, havde du kendt din mand i under 1 år da I blev gift?

Ja og vi er stadig gift. 10 år efter 

Anmeld Citér

18. februar 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Ja og vi er stadig gift. 10 år efter 

Det vat godt nok hurtigt, men fedt at det holder 

Så må jeg spørge om noget andet, går det jer slet ikke på at barnet mangler sin far i sit liv?

Anmeld Citér

18. februar 2016

Anonym

Mom skriver:

Det vat godt nok hurtigt, men fedt at det holder 

Så må jeg spørge om noget andet, går det jer slet ikke på at barnet mangler sin far i sit liv?

Ja vi er faktisk super lykkelige 

Nej faktiskt ikke. 

Hun valgte selv, abort er ikke ulovligt i vores hjemland, og moderen kan jo være blevet gift senere.

Min mands familie er meget rige. Selv efter vestlig målestok og den eneste grund til hun valgte at få barnet var for at få del i den rigdom

Anmeld Citér

18. februar 2016

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Jeg synes personligt ikke, at man kan snyde mænd til at blive fædre. De kender risikoen ved ubeskyttet sex.

Enig!! 

Hvis manden absolut ikke ønsker en graviditet er det på med kondom. Man kan blive gravid på al prævention. 

Min norske veninde fik tvillinger på hormonspiral. 

Det er ikke i orden bevidst at snyde manden. Men han er ikke fritaget for ansvar hvis det sker - snyd eller ej! 

Anmeld Citér

18. februar 2016

Bshizzle

Jeg ville i min vildeste fantasi ALDRIG blive gravid med en mand og så holde det skjult for ham ! 

I min verden er det naivt og mangel på respekt! 

Havde en veninde for en del år tilbage, som blev gravid med en flirt i byen.. Ja, faktisk glemte hun hvor han var fra og hvad han hed..  

Men hun overvejede at beholde barnet til trods for hun intet kendte til denne mand - Men hun blev klogere og valgte at få det fjernet og starte på ny. 

Anmeld Citér

18. februar 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Ja vi er faktisk super lykkelige 

Nej faktiskt ikke. 

Hun valgte selv, abort er ikke ulovligt i vores hjemland, og moderen kan jo være blevet gift senere.

Min mands familie er meget rige. Selv efter vestlig målestok og den eneste grund til hun valgte at få barnet var for at få del i den rigdom

Men hva har det med barnet at gøre?

Er du ik nervøs for at din mand en dag, kunne finde på at vende jeres børn ryggen? (Hvis I har børn).

- jeg prøver ikke at provokere, men jeg forstår ikke hvordan man kan vende et barn ryggen uagtet hvordan man har det med den anden forældre..

Anmeld Citér

18. februar 2016

Anonym

Mom skriver:

Men hva har det med barnet at gøre?

Er du ik nervøs for at din mand en dag, kunne finde på at vende jeres børn ryggen? (Hvis I har børn).

- jeg prøver ikke at provokere, men jeg forstår ikke hvordan man kan vende et barn ryggen uagtet hvordan man har det med den anden forældre..

Det har som sådan intet med barnet at gøre.

Men det er nu engang sådan at man ikke kan tvinge en mand til at blive far.

Mht til vores 2 snart 3 børn er de børn af mig ( hans kone) og bærer hans navn. Selvom vi blev skildt ville han aldrig kunne vende dem ryggen. Det tillader vores kultur slet ikke 

Anmeld Citér

18. februar 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Det har som sådan intet med barnet at gøre.

Men det er nu engang sådan at man ikke kan tvinge en mand til at blive far.

Mht til vores 2 snart 3 børn er de børn af mig ( hans kone) og bærer hans navn. Selvom vi blev skildt ville han aldrig kunne vende dem ryggen. Det tillader vores kultur slet ikke 

Nu ved jeg ikke hvilken kultur I er fra , men "siger" kulturen at det er ok at lade være med at "blive" far, fordi barnet er lavet udenfor ægteskabet?

Anmeld Citér

18. februar 2016

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg ville i min vildeste fantasi ALDRIG blive gravid med en mand og så holde det skjult for ham ! 

I min verden er det naivt og mangel på respekt! 

Havde en veninde for en del år tilbage, som blev gravid med en flirt i byen.. Ja, faktisk glemte hun hvor han var fra og hvad han hed..  

Men hun overvejede at beholde barnet til trods for hun intet kendte til denne mand - Men hun blev klogere og valgte at få det fjernet og starte på ny. 

Men fakta er at det sker og kunne rigtig godt tænke mig at høre fra de kvinder. Jeg tror desværre ikke at kalde dem for naive fremmer mit ønske. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.