At snyde sig til graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du med vilje blevet gravid med en mand uden hans samtykke?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

10.528 visninger
82 svar
187 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. februar 2016

Anonym trådstarter

Efter alt den debat der har været omkring juridisk abort og omkring kvinder der snyder mænd til at blive fædre, er jeg nysgerrig på hvor udbredt det fænomen reelt er, samt hvad der får kvinder til at vælge dette.

Så derfor mit spørgsmål, hvor mange herinde er bevidst blevet gravid med en mand uden at det var aftalt og hvorfor valgte du at gøre som du gjorde ? 

Dette er hverken en debat jeg opretter fordi jeg ønsker at debattere om hvor vidt selve gerningen er rigtig eller forkert, om juridisk abort skal indføres eller ikke, ej heller for at fordømme dem der evt. har snydt, hvilket jeg håber vil blive respekteret.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2016

Anonym

Min mands ex kæreste ( af mangel på et bedre ord) gjorde det.

Hun valgte så at komme valsende ind midt i vores bryllups rejse. Højgravid. 

Selvfølgelig har vi ingen kontakt med barnet 

Anmeld Citér

18. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Efter alt den debat der har været omkring juridisk abort og omkring kvinder der snyder mænd til at blive fædre, er jeg nysgerrig på hvor udbredt det fænomen reelt er, samt hvad der får kvinder til at vælge dette.

Så derfor mit spørgsmål, hvor mange herinde er bevidst blevet gravid med en mand uden at det var aftalt og hvorfor valgte du at gøre som du gjorde ? 

Dette er hverken en debat jeg opretter fordi jeg ønsker at debattere om hvor vidt selve gerningen er rigtig eller forkert, om juridisk abort skal indføres eller ikke, ej heller for at fordømme dem der evt. har snydt, hvilket jeg håber vil blive respekteret.

Jeg har ikke selv gjort det.

Men min fætters kæreste gravede bevidst sin p-stav ud og skjulte dette. Hun blev gravid planlagt som 16 årig uden min fætters samtykke. De er sammen endnu med en 4 årig datter.

Anmeld Citér

18. februar 2016

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Min mands ex kæreste ( af mangel på et bedre ord) gjorde det.

Hun valgte så at komme valsende ind midt i vores bryllups rejse. Højgravid. 

Selvfølgelig har vi ingen kontakt med barnet 

Det er da absolut ikke en selvfølge at i ikke har kontakt med barnet!! H*n kan sgu da ikke gøre for at din mand har haft pi**** for langt fremme.. 

Vil en mand være 100% sikker, så er det på med kondom, ellers må man tage konsekvenserne.. 

Undskyld mit franske.. Men jeg bliver simpelthen så vred over at nogen kan være så nonchalant over for forældrerollen.

I øvrigt, så undrer det mig at hun var højgravid på jeres bryllupsrejse?!  

Anmeld Citér

18. februar 2016

Anonym

Det er da absolut ikke en selvfølge at i ikke har kontakt med barnet!! H*n kan sgu da ikke gøre for at din mand har haft pi**** for langt fremme.. 

Vil en mand være 100% sikker, så er det på med kondom, ellers må man tage konsekvenserne.. 

Undskyld mit franske.. Men jeg bliver simpelthen så vred over at nogen kan være så nonchalant over for forældrerollen.

I øvrigt, så undrer det mig at hun var højgravid på jeres bryllupsrejse?!  

Hvad der under dig og ikke undrer dig rager mig en skid for at sige det rent ud. 

I min og i min mands kultur bliver man gift hvis kvinden ellers er anstændig. 

Man kan ikke snyde en mand til at blive far bare fordi man gerne vil have hans penge. Det er simpelthen for klamt 

Anmeld Citér

18. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hvad der under dig igen ikke undrer dig rager mig en skid for at sige det rent ud. 

I min igen min mands kultur bliver man gift hvis kvinden ellers er anstændig. 

Man kan ikke snyde en mand til at blive far bare fordi man gerne vil have hans penge. Det er simpelthen for klamt 

Bliver man ikke gift, hvis ellers manden er anstændig? 

Anmeld Citér

18. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg synes personligt ikke, at man kan snyde mænd til at blive fædre. De kender risikoen ved ubeskyttet sex.

Anmeld Citér

18. februar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg synes personligt ikke, at man kan snyde mænd til at blive fædre. De kender risikoen ved ubeskyttet sex.

Spændende holdning.

Men hvis man som kvinde forsøger at blive gravid, men at manden ikke er informeret omkring dette og i tilfælde af man har fortalt at man er på p-piller eksempelvis uden at det passer, mener du så heller ikke at det er at snyde ? :-)

Anmeld Citér

18. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Bliver man ikke gift, hvis ellers manden er anstændig? 

Sådan kan man jo osse se på det hvis man vil.

Jeg var heller ikke jomfru da vi mødtes så det er ikke det der er sagen her. 

Hun sagde hun var på p piller og han var desværre naiv nok til at tro på det. Da hun var 8 måneder henne opsøger hun os og begynder at forlange penge af både mig og af min mand 

Han anede ikke hun var gravid 

Anmeld Citér

18. februar 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Så hvis en mand i et langvarigt forhold tror sin kæreste/kone når hun siger hun tager p-piller, og hun så stopper med at tage dem uden hans viden, så er han ikke blevet snydt?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.