At snyde sig til graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2016

TNBC

Anonym skriver:

Hvad skulle det "gøre ved" en arbejdsplads om han havde et barn??

Men nej, jeg tror på ham, han var oprigtig chokeret og ringede til sin far for at høre hvad han skulle gøre mv. - som så ringede til statsamtet og fik nærmere info.

Så nej, han vidste det ikke

Har han kun arbejdet i et år siden det er første gang han får omsorgs dage? Og hvorfor får han omsorgsdage hvis han ikke har noget med barnet at gøre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2016

Anonym

loop skriver:

Det kunne være, at han synes det var flovt. Som jeg skrev var det bare en tanke. Også fordi det lyder for underligt, at man først bliver bekendtgjort med at man er far, i forbindelse med tildeling af omsorgsdage. Han har vel selv søgt om hvilke dage han gerne ville have?

Han anede stadig ikke noget og heller ikke at han havde omsorgsdage - har aldrig holdt nogen heller ikke i den tidligere kommune han var i, de har så åbenbart ikke tjekket saldi som jeg gjorde...

Og man kan jo heller ikke holde omsorgsdage uden barn...

Anmeld Citér

24. februar 2016

Anonym

TNBC skriver:

Har han kun arbejdet i et år siden det er første gang han får omsorgs dage? Og hvorfor får han omsorgsdage hvis han ikke har noget med barnet at gøre?

Som svaret ved en anden - han har ikke blevet oplyst om omsorgsdage tidligere ved anden kommune. Ved ikke hvorfor, de har vel ikke tjekket saldi som jeg gjorde.

Han holder jo så heller ikke dagene eftersom han ikke har samkvem med barnet da han jo netop ikke anede det eksisterede...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.