jjuhl skriver:
Jeg er simpelthen SÅ træt af at høre udtrykket "jeg har ikke råd til". Selvfølgelig er der nogen der vitterlig ikke har råd men i lang de fleste tilfælde er det et spørgsmål om prioritering. Jeg havde diskussionen med en veninde for år tilbage. Hun sagde altid "Jeg har ikke råd" og i min verden havde hun, hun ville bare ikke prioritere det. Og det er så fair nok, men så må man edermame stå ved det. Var det min søster havde hun fået at vide at det var et spørgsmål om prioritering og ville hun ikke prioritere så vil i heller ikke. Klap kassen i og lad hende blive voksen !!!
Det er lige præcis det, alle var enige om de fastsattebeløb og bliver jævnligt revurderet, er kun hende som ikke overholder fordi hun vil i byen, tusses, ekstendions, BOTOX og nu vil hun igen have lavet bryster !
Det eneste problem er at jeg, som den eneste, skal passe meget på, da jeg ellers kommer i bad standing især hos min mor, og ved ikke om det er fordi jeg har en anden far, end de andre
men er også bare meget at skulle miste hele min familie for det, har jeg prøvet en gang i nogle mdr og var så frygteligt
Anmeld
Citér