Bange for at få er STORT barn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2015

larven

Min datter var ikke specielt stor 3390.men hun sad fast.hendes hoved var kommet ud også var det nærmest umuligt at få resten af kroppen ud.jeg var ikke  specielt overvægtig.vejede et par kilo for meget da jeg blev gravid og tog 8 kilo på.så der er mange ting der spiller ind.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2015

Mullesmith

larven skriver:

Min datter var ikke specielt stor 3390.men hun sad fast.hendes hoved var kommet ud også var det nærmest umuligt at få resten af kroppen ud.jeg var ikke  specielt overvægtig.vejede et par kilo for meget da jeg blev gravid og tog 8 kilo på.så der er mange ting der spiller ind.

Kan baby komme til at sidde fast hvis man er meget overvægtig ligesom mig? 

Anmeld Citér

20. december 2015

Chellie

Mullesmith skriver:

Kan baby komme til at sidde fast hvis man er meget overvægtig ligesom mig? 

Ikke på grund af din vægt, nej. Ikke så vidt jeg ved, i hvert fald. Men der er jo altid en lille risiko, hvis baby ikke vender rigtigt..

Anmeld Citér

20. december 2015

Mullesmith

Chellie skriver:

Ikke på grund af din vægt, nej. Ikke så vidt jeg ved, i hvert fald. Men der er jo altid en lille risiko, hvis baby ikke vender rigtigt..

Ja, jeg har nok også ser for meget "one born every minute" på youtube, der er der nogengange nogen der sidder fast eller ender i akut kejsersnit, bliver taget med tang og sugekop og alverdens grusomme ting  måske jeg bare skal lade være med at se det, men jeg skal jo være forberedt.

Anmeld Citér

20. december 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Mullesmith skriver:

Ja, jeg har nok også ser for meget "one born every minute" på youtube, der er der nogengange nogen der sidder fast eller ender i akut kejsersnit, bliver taget med tang og sugekop og alverdens grusomme ting  måske jeg bare skal lade være med at se det, men jeg skal jo være forberedt.

De mest ekstreme scenarier er jo dem der giver de højeste seertal, så selvfølgelig viser de det. 

De fleste fødsler forløber jo ganske normalt, men det er jo ikke så spændende for de fleste at se. 

Anmeld Citér

20. december 2015

Miti's mama

Jeg sprækkede indefra og ud, og det til trods min datter kun vejede 3kg. Hun havde til gengæld et stort hoved, så det kommer an på så meget. Hvis du er meget nervøs kan du få noget smertebehandling inden, det gjorde hele forskellen for mig og jeg havde en rigtig god oplevelse.

Anmeld Citér

20. december 2015

Mullesmith

Tatarata skriver:

Jeg sprækkede indefra og ud, og det til trods min datter kun vejede 3kg. Hun havde til gengæld et stort hoved, så det kommer an på så meget. Hvis du er meget nervøs kan du få noget smertebehandling inden, det gjorde hele forskellen for mig og jeg havde en rigtig god oplevelse.

Jeg vil bare så gerne gå efter ikke at få smertebehandling ikke medicinsk ihvertfald, ved ikke hvad jeg må endnu, da jeg vist nok skal overvåges fra start til slut pga kejsersnit sidste gang med tvillingerne.

Anmeld Citér

20. december 2015

Mullesmith

EBK skriver:

De mest ekstreme scenarier er jo dem der giver de højeste seertal, så selvfølgelig viser de det. 

De fleste fødsler forløber jo ganske normalt, men det er jo ikke så spændende for de fleste at se. 

Ja det er rigtigt nok, jeg forestiller mig også at det nok skal forløbe ganske almindeligt og ikke noget dramatisk, men man ved jo aldrig. Jeg skal nok bare fokusere på den dejlige dreng der kommer ud af det hele  bliver spændende og pisse angstfremkaldende på samme tid.

Anmeld Citér

20. december 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Mullesmith skriver:

Ja det er rigtigt nok, jeg forestiller mig også at det nok skal forløbe ganske almindeligt og ikke noget dramatisk, men man ved jo aldrig. Jeg skal nok bare fokusere på den dejlige dreng der kommer ud af det hele  bliver spændende og pisse angstfremkaldende på samme tid.

Helt vildt!! Det er den vildeste oplevelse! 

Følte mig som den sejeste løvemor i hele verdenen, da jeg havde presset mit barn ud. Man er helt høj! 

Glæder mig til at opleve det igen 

Men F*** de veer gjorde da vanvittigt ondt!! Jeg fik morfin, epi og lattergas..Keep it comin'  

Anmeld Citér

20. december 2015

Krussedulle

Mullesmith skriver:

Hej alle

jeg er bare skide bange for at min kommende søn bliver en kæmpe baby når han engang vil ud! Har ikke født vaginalt før så det bekymre mig selvfølgelig om han nu kan komme ud  jordemoderen skønnede ham til 1700g i uge 30+0, er nu 32+2 og han har lagt sig parat siden jordemoderbesøget, hun mente også han nok ville blive en stor basse. Mine tvillinger fra sidst var også store i forhold til der var to 3470g og 3340g. Andre der har født kæmpe babyer? Jeg tænker også om det har nogen indflydelse på babys størrelse at jeg er overvægtig? Jeg har taget 22kg på nu og vejer 112kg? 

Jeg var født en på 3480 g , en på 4000 g og en på 4480 g jeg fik ikke en eneste skramme

det er faktisk barnets hovedomkreds der afgør hvor svært og hvor ondt det gør at føde.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.