Mullesmith skriver:
Jeg vil bare så gerne gå efter ikke at få smertebehandling ikke medicinsk ihvertfald, ved ikke hvad jeg må endnu, da jeg vist nok skal overvåges fra start til slut pga kejsersnit sidste gang med tvillingerne.
Det kan jeg godt forstå, jeg ville heller ikke have noget - men efter 18 timer var jeg brugt, der var 3-4 timer mellem hver cm for mig. Er dog efter glad for det, for ville ikke have været gennem det uden bedøvelse. Men, nu har det meget at gøre med hvor hurtigt det går, hvor stor/lille du selv er og hvordan barnet ligger.
Jeg vil anbefale at gå ind med en beslutning om ikke at have medicinsk smertelindring, men med en bagtanke om at det kan være det ændrer sig og det er ok. Hvem ved, det er højt sandsynligt at du kommer igennem det med måske en rift eller så, og det så var det. Jeg krydser ihvertfald fingre for dig.
En del af grunden til jeg sprækkede så grimt var også at min smertelindring gjorde at jeg lå ned, og det var mega svært at presse hende ud. Kunne være det hele var gået meget nemmere og hurtigere hvis jeg havde fået lov til at stå som jeg oprindeligt ville.
Al held og lykke herfra 
Anmeld
Citér