Bange for at få er STORT barn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2015

Mullesmith

Krussedulle skriver:

Jeg var født en på 3480 g , en på 4000 g og en på 4480 g jeg fik ikke en eneste skramme

det er faktisk barnets hovedomkreds der afgør hvor svært og hvor ondt det gør at føde.

Så håber jeg på en med et lille hovede 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2015

Mullesmith

EBK skriver:

Helt vildt!! Det er den vildeste oplevelse! 

Følte mig som den sejeste løvemor i hele verdenen, da jeg havde presset mit barn ud. Man er helt høj! 

Glæder mig til at opleve det igen 

Men F*** de veer gjorde da vanvittigt ondt!! Jeg fik morfin, epi og lattergas..Keep it comin'  

Jeg er så spændt på at opleve veer, selvom de jo helt sikkert bliver mit livs værste smerte, men jeg har det lidt somom jeg ved hvordan de vil føles da jeg før jeg fik børn havde sindsyge overdrevne menstruationssmerter, som holdt mig vågen om natten og måtte sidde op eller ligge og krølle mig sammen og kunne næsten ikke trække vejret og fik kvalme og kastede en enkelt gang op også, føltes somom nogen havde sat ild til mit underliv og det hele blev rykket rundt og knust i en knytnæve.

Anmeld Citér

20. december 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mullesmith skriver:

Frygter bare en på 5kg og så ved jeg jo heller ikke om mit bækken er for smalt eller sådan noget! Ikke st jeg tror det, jeg bekymre mig bare om alt muligt der kan gå galt og sikkert uden grund 

Jeg tror ikke din bebs bliver meget mere end 4kg med den vægt de har estimeret nu - hvis overhovedet så meget. Det skal du virkelig ikke bekymre dig om så! Rolig rolig 

Anmeld Citér

20. december 2015

Mullesmith

Mor11 skriver:

Jeg tror ikke din bebs bliver meget mere end 4kg med den vægt de har estimeret nu - hvis overhovedet så meget. Det skal du virkelig ikke bekymre dig om så! Rolig rolig 

Jeg må prøve at bevare fatningen  

Anmeld Citér

21. december 2015

Chellie

Mullesmith skriver:

Jeg vil bare så gerne gå efter ikke at få smertebehandling ikke medicinsk ihvertfald, ved ikke hvad jeg må endnu, da jeg vist nok skal overvåges fra start til slut pga kejsersnit sidste gang med tvillingerne.

Måske kunne det være en ide for dig at købe et fødselsforberedende kursus? Jeg har selv taget et "smertefri fødsel", som rigtig mange har talt virkelig godt om. Jeg har så ikke født endnu, så jeg kan ikke svare for, hvordan det virker i praksis for mig, men jeg har aldrig hørt noget skidt fra andre, andet end at navnet er lidt fjollet, for selvfølgelig bliver det ikke smertefrit. Bare mere håndterbart  Men der er nemlig ret fint fokus på nogle håndgribelige teknikker, og på hvad man kan gøre for at håndtere panik osv.. 

Anmeld Citér

21. december 2015

LLT.

Hej alle

jeg er bare skide bange for at min kommende søn bliver en kæmpe baby når han engang vil ud! Har ikke født vaginalt før så det bekymre mig selvfølgelig om han nu kan komme ud  jordemoderen skønnede ham til 1700g i uge 30+0, er nu 32+2 og han har lagt sig parat siden jordemoderbesøget, hun mente også han nok ville blive en stor basse. Mine tvillinger fra sidst var også store i forhold til der var to 3470g og 3340g. Andre der har født kæmpe babyer? Jeg tænker også om det har nogen indflydelse på babys størrelse at jeg er overvægtig? Jeg har taget 22kg på nu og vejer 112kg? 

Jeg er en lille skid på 42kg og 1,57 høj, de to første vejede hhv 3050 & 3000 g SÅ kom lillesøster på 4050g pev, men det gik super også uden at gå i stykker så der sq syes ovs held og lykke

Anmeld Citér

21. december 2015

Mullesmith

Chellie skriver:

Måske kunne det være en ide for dig at købe et fødselsforberedende kursus? Jeg har selv taget et "smertefri fødsel", som rigtig mange har talt virkelig godt om. Jeg har så ikke født endnu, så jeg kan ikke svare for, hvordan det virker i praksis for mig, men jeg har aldrig hørt noget skidt fra andre, andet end at navnet er lidt fjollet, for selvfølgelig bliver det ikke smertefrit. Bare mere håndterbart  Men der er nemlig ret fint fokus på nogle håndgribelige teknikker, og på hvad man kan gøre for at håndtere panik osv.. 

Jeg vil ikke betale så mange penge for det  jeg er også sikker på jeg nok skal klare det uden. Tror det er en naturlig bekymring jeg går med og den forsvinder ikke før efter jeg har født.

Anmeld Citér

21. december 2015

Mullesmith

LLT. skriver:

Jeg er en lille skid på 42kg og 1,57 høj, de to første vejede hhv 3050 & 3000 g SÅ kom lillesøster på 4050g pev, men det gik super også uden at gå i stykker så der sq syes ovs held og lykke

Ja okay hvis sådan en lille kvinde som dig kan føde en på 4kg så kan jeg vel også presse en igennem  hihi sejt nok

Anmeld Citér

21. december 2015

Isabella_mor

Jeg fødte en klippert på 4100 gram vaginalt. Og jeg er en lille spinkel kvinde. 

Det gjorde nas, men jeg gjorde det.

Anmeld Citér

21. december 2015

Mullesmith

Isabella_mor skriver:

Jeg fødte en klippert på 4100 gram vaginalt. Og jeg er en lille spinkel kvinde. 

Det gjorde nas, men jeg gjorde det.

Sådan  må jeg spørge hvad størrelse tøj den lille brugte fra starten? Er nemlig i tvivl om det er direkte i en str.62 når man får en over 4 kg.?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.