Kontanthjælpsloftet, skær det ud i pap for mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2015

Anonym

alenemor42 skriver:

Det kunne jo måske have noget med gensidig forsørger pligt at gøre hvis vi taler om kontanthjælp.

Men jeg vil da gerne se nogle tal på de mange du taler om 

Du kan selv søge på tråde herinde og gf er kun for gifte og altså ikke for kærester .her fra d 1/1 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2015

Mettefpigen

Anonym skriver:

Nå ja det var dig.

Men er det ikke sandt at du klarer dig fint på kh? Hvis det modsatte var tilfældet så valgte du nok at tage et arbejde på trods af din mor. 

Pointen er at du har taget et valg,og det valg har du kunnet tage fordi du får penge nok. 

Jeg har ikk skrevet at jeg var på kh..    Jeg skrev at hvis det var mig så ville jeg ikk kunne flytte langt væk....

Anmeld Citér

18. december 2015

Anonym

alenemor42 skriver:

For nogle ... ja klart.

For andre nej... 

Netop for nogen akkurat som for folk der er lavtlønnet. 

Anmeld Citér

18. december 2015

Anonym

Mettefpigen skriver:

Jeg har ikk skrevet at jeg var på kh..    Jeg skrev at hvis det var mig så ville jeg ikk kunne flytte langt væk....

Undskyld det havde jeg misforstået .

Anmeld Citér

18. december 2015

Mettefpigen

Anonym skriver:

Undskyld det havde jeg misforstået .

Men udover det, så nej, jeg ville aldrig tage et arbejde der gjorde at jeg skulle langt væk.... 

Anmeld Citér

18. december 2015

alenemor42

Mettefpigen skriver:

Men udover det, så nej, jeg ville aldrig tage et arbejde der gjorde at jeg skulle langt væk.... 

Det ville jeg heller ikke

Anmeld Citér

18. december 2015

Sprit25

alenemor42 skriver:

Se det synes jeg jo er forkert. Det er sgu ikke nemt at få jobs og når man har været ledig og på KH så kan man sgu ikke være kræsen. Ellers så mister man i min optik retten til at brokke sig

Anmeld Citér

18. december 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Du kan selv søge på tråde herinde og gf er kun for gifte og altså ikke for kærester .her fra d 1/1 

Der vil altid være nogle der ikke gider, ikke syntes det kan betale sig, nogle der snyder osv. Blandt andet også blandt rige/højtlønnede osv. Men sjovt nok er det nemmere at sparke ned af 

Men nu er det her et begrænset forum og det vil jeg ikke mene giver et resultat som får mig til at mene det er endegyldig sandhed. 

Anmeld Citér

18. december 2015

Anonym

alenemor42 skriver:

Og det beviser bare at ordet fattigdom i DK er at spytte på de mennesker der ude i verden går sultne i seng hvis de siger nej til arbejde pga noget så luksus som afstand. 

Her dækker begrebet fattigdom over om man kan tage på ferie eller har den nye iphone. 

Anmeld Citér

18. december 2015

alenemor42

Sprit25 skriver:

Se det synes jeg jo er forkert. Det er sgu ikke nemt at få jobs og når man har været ledig og på KH så kan man sgu ikke være kræsen. Ellers så mister man i min optik retten til at brokke sig

Jeg er hverken på kontanthjælp eller uden job

Det ændrer ikke på at jeg aldrig ville tage et job så langt væk at jeg var uden netværk.

Derudover koster det temmelig mange penge at flytte. Så det giver ikke mening at skulle flytte hvis man ikke har råd ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.