Skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2015

Mami

Carina:-) skriver:

Det er lige så fair som det er at sige man egentlig gerne bare vil have et stk papir og så er det det og så blive tøsefornærmet når manden så trækker sig fordi der ingen postiv respons er på alt det han forslår.

Synes det er forkælet og urimelig holdning - Og jeg havde droppet alt hvad der hed bryllup i stor stil med sådan en udmelding fra min kæreste.

Den stakkels mand forsøger bare at stille hende tilfreds og det lykkes ikke lige gyldigt hvad han gør. 

Jeg bryder mig ikke om den retorik overfor folk du ikke kender "tøse fornærmet" "forkælet" og "stakkels" er du en del af deres forhold? Siden du så skråsikkert kan udtale dig om situationen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2015

Carina:-)

Anonym skriver:

Tøsefornærmet? Hvor læser du at jeg er fornærmet??

I hele indlægget

Hvordan ville du have det hvis du var din mand og omvendt?

Der er ikke noget mere dræbende end en  der skyder alle forslag og ideer ned og så heller ikke rigtig vil snakke om det .

Hans lyst er jo slukket - og det forstår jeg godt. 

Anmeld Citér

23. november 2015

Mami skriver:

Jeg bryder mig ikke om den retorik overfor folk du ikke kender "tøse fornærmet" "forkælet" og "stakkels" er du en del af deres forhold? Siden du så skråsikkert kan udtale dig om situationen? 

Gider du lige...

Det er debat og du er ikke enig -Kom over det

Jeg tolker det jeg læser som jeg gør - og du tolker så anderledes .

Kender du dem siden du er så sikker på at jeg tager fejl og du har ret?

Det kaldes forskellighed og ja debat. Skal vi så komme videre?

Anmeld Citér

23. november 2015

Anonym trådstarter

Gider du lige...

Det er debat og du er ikke enig -Kom over det

Jeg tolker det jeg læser som jeg gør - og du tolker så anderledes .

Kender du dem siden du er så sikker på at jeg tager fejl og du har ret?

Det kaldes forskellighed og ja debat. Skal vi så komme videre?

Det er da en lidt ubehagelig attitude, du fremviser her. 

Det er en debat, ja.. Men man kan godt skrive pænt og holde en pæn tone.

Anmeld Citér

23. november 2015

modesty

Anonym skriver:

Der er ikke noget overraskelsesmoment i snakken omkring Dubai. 

Vi talte om det over maden, at det var billigere at købe guld og diamanter der. Jeg sagde til ham, at jeg synes det mindede om en forretningsaftale, og det var ikke lige dét vi tidligere havde talt om. 

Dubai handlede kun om at det var billigere.. Intet andet. Han kom ikke hjem og smed to billetter, og sagde "nu finder vi de ringe og gifter os".

Det var trods alt ham der ville have romantikken. 

Men tak for din analyse

Den forklaring ændrer ikke på min holdning.

Det virker som om du hele tiden vil have at tingene skal være præcis sådan som du gerne vil have dem. Men din kæreste er ikke tankelæser og det er heller ikke hans pligt at gøre tingene præcis sådan som du gerne vil have dem.

Anmeld Citér

23. november 2015

Anonym skriver:

Det er da en lidt ubehagelig attitude, du fremviser her. 

Det er en debat, ja.. Men man kan godt skrive pænt og holde en pæn tone.

Men det ændre ikke på at jeg synes du er urimelig over for din kæreste og det var jo det du spurgte om i dit startinlæg 

Beklager jeg ikke kan give dig ret i at han har failet og du har ret.

Anmeld Citér

23. november 2015

Anonym trådstarter

Men det ændre ikke på at jeg synes du er urimelig over for din kæreste og det var jo det du spurgte om i dit startinlæg 

Beklager jeg ikke kan give dig ret i at han har failet og du har ret.

Det har intet med det at gøre! Overhovedet ikke. 

Men du tolker helt vildt på en situation som fyldte så lidt for mig (og ham), men det skriver jeg en Update om, om et øjeblik.

Jeg synes ikke jeg er urimelig. Jeg har ikke stået og hylet, og sagt "du lovede". Men jeg er skuffet, jo.

Anmeld Citér

23. november 2015

Anonym skriver:

Det har intet med det at gøre! Overhovedet ikke. 

Men du tolker helt vildt på en situation som fyldte så lidt for mig (og ham), men det skriver jeg en Update om, om et øjeblik.

Jeg synes ikke jeg er urimelig. Jeg har ikke stået og hylet, og sagt "du lovede". Men jeg er skuffet, jo.

Men jeg tror helt seriøst at han også er skuffet 

Synes det er ærgeligt at det som I begge ønsker ryger i vasken 

Måske du kunne lave et overraskelsefrieri?

Ved godt det ikke er det klassiske at kvinden frier ,men måske det var det der skulle til for at I begge fik lyst til at planlægge den store fest igen?

Anmeld Citér

23. november 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Den forklaring ændrer ikke på min holdning.

Det virker som om du hele tiden vil have at tingene skal være præcis sådan som du gerne vil have dem. Men din kæreste er ikke tankelæser og det er heller ikke hans pligt at gøre tingene præcis sådan som du gerne vil have dem.

Nej nej og atter nej. 

Det var ham der lagde op til det helt store. Jeg har ikke bedt om det eller ønsket det. 

Det var hans ønske at der skulle være et romantisk og specielt frieri, og et stort bryllup. 

Jeg ville bare gerne have papir på, at han var min, og det sagde jeg klart og tydeligt til ham. Men hans ønske var vigtigt for mig, så det var "planen" at det skulle være sådan. 

Jeg synes det er forkert, at vifte det hele foran næsen på mig, og få mig med på drømmen, og så lige pludselig beslutte at det gider han faktisk ikke alligevel. 

Jeg har sgu også følelser, og især omkring ham og en fejring af vores kærlighed.

Anmeld Citér

23. november 2015

Anonym trådstarter

Men jeg tror helt seriøst at han også er skuffet 

Synes det er ærgeligt at det som I begge ønsker ryger i vasken 

Måske du kunne lave et overraskelsefrieri?

Ved godt det ikke er det klassiske at kvinden frier ,men måske det var det der skulle til for at I begge fik lyst til at planlægge den store fest igen?

Det var bare ikke det han drømte om, og så er jeg nervøs for, at han vil føle sig tvunget. 

Vi har joket med det for nogle år siden, og der sagde han at han ville føle at kuglerne blev kappet af, hvis JEG friede til ham 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.