Skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2015

modesty

Hvis det hænger sådan sammen, at han er blevet så ked af det, skuffet, sur etc. Over Dubai, og jeg hverken har kunne mærke det, og han heller ikke har sagt noget. 

Så tror jeg slet ikke, at vi er et sted hvor vi skal giftes. 

Jeg ville egentlig bare have manden..

Du skriver selv i dit første indlæg at det virker som om han bliver "fornærmet" da du siger nej til Dubai. Og så snakker I overhovedet ikke mere om det? 

Og hele det dér med at det ikke bliver en overraskelse når han frier. Øh nej - I har jo ligesom aftalt at I skal giftes. Der ER ingen overraskelse, der er blot din glansbilledeversion af situationen.

Hvis du egentlig bare vil have manden, hvorfor gør du så så stort et nummer ud af det her? Hvorfor tager I ikke bare en stille og rolig snak sammen?

For mig at se handler det her slet ikke om Dubai selvom det er dét der bliver nævnt mange gange i tråden - men om dine forventninger til at din mand både skal kunne læse dine tanker OG rette sig ind efter dig (en dynamik du tydeligvis ikke selv kan se). 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2015

modesty

Anonym skriver:

Nej nej og atter nej. 

Det var ham der lagde op til det helt store. Jeg har ikke bedt om det eller ønsket det. 

Det var hans ønske at der skulle være et romantisk og specielt frieri, og et stort bryllup. 

Jeg ville bare gerne have papir på, at han var min, og det sagde jeg klart og tydeligt til ham. Men hans ønske var vigtigt for mig, så det var "planen" at det skulle være sådan. 

Jeg synes det er forkert, at vifte det hele foran næsen på mig, og få mig med på drømmen, og så lige pludselig beslutte at det gider han faktisk ikke alligevel. 

Jeg har sgu også følelser, og især omkring ham og en fejring af vores kærlighed.

Kunne det tænkes at du har misforstået hans holdningsskift?

At det drejer sig om at han tror at du ikke er interesseret i kirkebryllup fordi du holder op med at tale om det selvom han bliver ved?

Eller at han er træt af at der skal være drama, eller at han er træt af at han ikke kan regne dig ud?

Anmeld Citér

23. november 2015

Krydserfingre

Synes det er utroligt du ikke tager noget som helst til dig som de andre kvinder skriver... Selvom de ikke svarer lige det du havde forestillet dig - så tænk over om der er noget om det?? 

Jeg var blevet ellevild hvis min mand havde tænkt "så langt" og ville tage til udlandet og shoppe kærlighedsringe, det er fandeme romantisk. Men det passede ikke ind i din Forestilling og aådan er det jo bare. Tror ærlig talt ideen om det perfekte bryllup er steget dig lidt til hovedet. Bare nyd det og tag det som det kommer! Om det så ikke bliver verdens mest overraskende og overvældende frieri - så er det et frieri!! 

Anmeld Citér

23. november 2015

Carina:-)

Anonym skriver:

Det var bare ikke det han drømte om, og så er jeg nervøs for, at han vil føle sig tvunget. 

Vi har joket med det for nogle år siden, og der sagde han at han ville føle at kuglerne blev kappet af, hvis JEG friede til ham 

Ja ok så er det ikke en mulighed 

Anmeld Citér

23. november 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Kunne det tænkes at du har misforstået hans holdningsskift?

At det drejer sig om at han tror at du ikke er interesseret i kirkebryllup fordi du holder op med at tale om det selvom han bliver ved?

Eller at han er træt af at der skal være drama, eller at han er træt af at han ikke kan regne dig ud?

Dramaet kan jeg ikke lige se.. Sådan oplever jeg ihvertfald ikke situationen.

men du kan da sagtens have ret i, at han måske tror jeg har ombestemt mig omkring kirkebryllup, og bare vil gøre mig tilfreds. Det kunne sagtens ligne ham. 

Nu spurgte jeg ham her til morgen omkring Dubai. Om han var ked af, at jeg havde sagt nej til at tage afsted. 

Det var han slet ikke, og så spurgte han om hvorfor jeg kom til at tænke på det lige pludseligt, efter så lang tid. Det virkede bestemt ikke som noget der nager ham. 

Men vi må tale videre om det senere. Jeg var bare lige nødt til at vide om han var ked af dét.

Anmeld Citér

23. november 2015

Mami

Carina:-) skriver:

Gider du lige...

Det er debat og du er ikke enig -Kom over det

Jeg tolker det jeg læser som jeg gør - og du tolker så anderledes .

Kender du dem siden du er så sikker på at jeg tager fejl og du har ret?

Det kaldes forskellighed og ja debat. Skal vi så komme videre?

Nej jeg kender dem ikke og derfor føler jeg ikke jeg kan tillade mig at putte etiketter på dem. Men du har da ret, jeg behøver ikke blande mig i din debat stil.

Anmeld Citér

23. november 2015

Anonym trådstarter

Krydserfingre skriver:

Synes det er utroligt du ikke tager noget som helst til dig som de andre kvinder skriver... Selvom de ikke svarer lige det du havde forestillet dig - så tænk over om der er noget om det?? 

Jeg var blevet ellevild hvis min mand havde tænkt "så langt" og ville tage til udlandet og shoppe kærlighedsringe, det er fandeme romantisk. Men det passede ikke ind i din Forestilling og aådan er det jo bare. Tror ærlig talt ideen om det perfekte bryllup er steget dig lidt til hovedet. Bare nyd det og tag det som det kommer! Om det så ikke bliver verdens mest overraskende og overvældende frieri - så er det et frieri!! 

Nu har jeg spurgt ham her til morgen omkring Dubai, og det virkede bestemt ikke som noget der går ham på. Han spurgte selv hvorfor jeg dog tænkte på det, efter så lang tid. 

Der er vist blevet overfortolket en hel masse omkring en kort samtale om Dubai. 

Igen, det er ikke MIN forestilling. Jeg hoppede bare med på vognen, fordi han ønskede det helt store og romantiske, og det er også det jeg drømmer om nu.

Anmeld Citér

23. november 2015

Anonym trådstarter

Nu vil jeg gerne lige præcisere, at jeg her til morgen har spurgt ham omkring Dubai, og det er helt sikkert ikke noget som han går og er ked af, eller skuffet over. 

Det virkede absolut ikke som om han havde oplevet situationen, som I tror han har oplevet den. 

Vi skal helt sikkert tale videre om det senere i dag eller i morgen, men jeg var lige nødt til at vide om Dubai-afslaget var noget der gik ham på. 

Anmeld Citér

23. november 2015

Sandratoft

Ja, du er lidt fjollet  

I stedet for at gå og tænker over hvad hinanden tror, så spørg. Sig at du faktisk drømmer om et stort bryllup og sig det uden at give ham skylden for det at du nu har den drøm.  Sig at det er den måde du kunne forestille sig at blive gift. Fortæl ham at du nu drømmer om at frieri hvor du ikke på forhånd ved hvornår han frier. 

Åben op, uden at pålægge ham at det er ham der har fået dig til at få de drømme. 

Anmeld Citér

23. november 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Nu vil jeg gerne lige præcisere, at jeg her til morgen har spurgt ham omkring Dubai, og det er helt sikkert ikke noget som han går og er ked af, eller skuffet over. 

Det virkede absolut ikke som om han havde oplevet situationen, som I tror han har oplevet den. 

Vi skal helt sikkert tale videre om det senere i dag eller i morgen, men jeg var lige nødt til at vide om Dubai-afslaget var noget der gik ham på. 

Det er jo bare et frieri. Det vigtige er jo ham og dig og jeres kærlighed. 

Jeg er bange for du altid vil blive skuffet. Hvad nu hvis ringen ikke er dig? Måden ikke er dig. Og hvad med dit bryllup. Jeg tror I begge skal forventningafstemning lidt mere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.