Skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2015

Abracadabra

Jeg synes, at det lyder skønt med Dubai! Bortset fra, at deres smag i smykker er lidt anderledes - hvilket kan få et meget, meget dyrt smykke til at ligne noget billigt bras fra h&m... 

I har talt forbi hinanden - og gør det stadigvæk. Du er nødt til at italesætte det og så finder I sammen et passende niveau for det kommende bryllup. 

Hvad vil du EGENTLIGT gerne? Du har været styret af hans tanker om et bryllup, og nu forsøger han at tilpasse sig dig! Det er jo helt skørt! Og din skuffethed er jo nærmest morsom i den sammenhæng! 

Åbn mundene, tal sammen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2015

Morjanne76

Anonym skriver:

Du må have helt misforstået. 

Ham: "Vi kunne også tage til Dubai. Der er billige diamanter og guld"

mig: "Er der? Nårh ja, du har jo været der før." 

Ham: "Ja, vi kan få det til halv pris!" 

Mig: "Men så ryger overraskelsen jo i det.. Så ved jeg jo du har ringen. Det var ikke lige det vi har talt om før". 

Ham: "Nej ok. Det er rigtigt nok".

Men hvor i den samtale åbner du op? Som jeg læser det, er du konkluderende og stiller ingen uddybende spørgsmål 

Anmeld Citér

22. november 2015

Anonym trådstarter

Morjanne76 skriver:

Men det er jo din følelse, at det virkede forretningsagtig. Hvis du kan se, at manden er vildt begejstret, skal du måske nogen gange bare sige ja og hoppe ud i det, og se hvad der sker.

Jeg har da ikke skrevet at han var vildt begejstret? 

Kan slet ikke se hvorfor Dubai skulle være så stort et issue i det her.. Og slet ikke den afgørende faktor i, at hans drøm, vores drøm, nu bare er ligemeget.

men jeg kan godt høre at jeg åbenbart er en umulig kælling, Fordi jeg hoppede i med begge ben.. Til noget jeg slet ikke ønskede til at starte med.

Anmeld Citér

22. november 2015

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Jeg synes, at det lyder skønt med Dubai! Bortset fra, at deres smag i smykker er lidt anderledes - hvilket kan få et meget, meget dyrt smykke til at ligne noget billigt bras fra h&m... 

I har talt forbi hinanden - og gør det stadigvæk. Du er nødt til at italesætte det og så finder I sammen et passende niveau for det kommende bryllup. 

Hvad vil du EGENTLIGT gerne? Du har været styret af hans tanker om et bryllup, og nu forsøger han at tilpasse sig dig! Det er jo helt skørt! Og din skuffethed er jo nærmest morsom i den sammenhæng! 

Åbn mundene, tal sammen. 

Hvis det hænger sådan sammen, at han er blevet så ked af det, skuffet, sur etc. Over Dubai, og jeg hverken har kunne mærke det, og han heller ikke har sagt noget. 

Så tror jeg slet ikke, at vi er et sted hvor vi skal giftes. 

Jeg ville egentlig bare have manden..

Anmeld Citér

22. november 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Du må have helt misforstået. 

Ham: "Vi kunne også tage til Dubai. Der er billige diamanter og guld"

mig: "Er der? Nårh ja, du har jo været der før." 

Ham: "Ja, vi kan få det til halv pris!" 

Mig: "Men så ryger overraskelsen jo i det.. Så ved jeg jo du har ringen. Det var ikke lige det vi har talt om før". 

Ham: "Nej ok. Det er rigtigt nok".

Jeg ville jo så blive ellevild - DUBAI?? Rejse? Dig og mig?   

Det aspekt kommer slet ikke på banen - "Det var ikke lige det, vi havde talt om før" -  

Nej, netop - dermed var det vel også en overraskelse, bare ikke på den måde, du havde forestillet dig. 

Anmeld Citér

22. november 2015

Anonym trådstarter

Morjanne76 skriver:

Men hvor i den samtale åbner du op? Som jeg læser det, er du konkluderende og stiller ingen uddybende spørgsmål 

Det er helt korrekt. 

Det gjorde jeg ikke, og jeg har ikke skænket det en tanke siden.

Anmeld Citér

22. november 2015

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg ville jo så blive ellevild - DUBAI?? Rejse? Dig og mig?   

Det aspekt kommer slet ikke på banen - "Det var ikke lige det, vi havde talt om før" -  

Nej, netop - dermed var det vel også en overraskelse, bare ikke på den måde, du havde forestillet dig. 

Det var SLET ikke sådan det blev serveret.

Anmeld Citér

22. november 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det var SLET ikke sådan det blev serveret.

Jeg citerer, hvad du selv skrev. 

Anmeld Citér

22. november 2015

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg citerer, hvad du selv skrev. 

Så misforstår du hvad jeg skriver.

Anmeld Citér

22. november 2015

Abracadabra

For at vende tilbage til dit oplæg:

Ja!! Sig, at du er skuffet og egentlig var blevet ret vild med idéen om kirkebryllup. Du vil gerne det helt store bryllup og ikke "bare" rådhuset. 

For hulan da! Du er jo NØDT til at sige det. Han er ikke tankelæser. Du regner jo med, at han ville udtrykke en eventuel skuffelse over afvisningen af Dubai, men du vil holde mund med din skuffelse? 

Tal sammen! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.