Anonym skriver:
.. hvis I tog en lille kat med hjem, som I havde forelsket jer i uden helt at have fortalt ham/hende om det, men er kommet med små kærlige hints og blink i øjet?
Min vil søge skilsmisse og aflyse vores tur til KBH i weekenden samt har lagt sin vielsesring på køkkenbordet, hvis den ikke er væk inden på fredag.
Hvordan ville I selv reagere? Manden der er tale om er 44 år.
Hvordan ville I reagerer som den der har taget killingen med hjem ovenpå den udmelding?
Altså vi skal lige huske på at et dyr er ikke en ting.. En kat er et stort ansvar og ikke bare noget man tager med hjem fordi man forelsker sig i det, det er efter min mening lige så stor en vurdering man tager sammen som hvis man ville have et barn..
Hvis han ikke bryder sig om katte eller ikke ønsker sig dyr generelt så er hans reaktion vel okay, det er noget man snakker om og bliver enige om..
Jeg ville nok blive sur, hvis min mand tog dyr med hjem uden at vende den med mig først.. Nu er jeg katte elsker, så ville nok ikke flytte men hvis han tog en med hjem nu hvor vi har to i forvejen og ikke rigtig har plads til flere ville jeg kræve at den blev solgt hurtigst muligt..
Hvis jeg havde taget den med hjem (hvilket ville være urealistisk men hvis nu) så ville jeg sætte mig og snakke med ham om hvorfor det var han ikke ville have den, og hvis han fik forklaret mig det og vi fik snakket det igennem men uden at nå til enighed ville jeg prøve at finde et nyt hjem til den medmindre mit forhold virkelig var så ringe at jeg ville ofre det og et kæledyr..? 
Anmeld
Citér