Hvordan ville jeres partner reagere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2015

Anonym trådstarter

drabo skriver:

Jeg tænker også at det her på ingen måde drejer sig om en kat. Den er åbenbart bare blevet undskyldningen for at i vil skilles.

han vil skilles hvis du beholder katten, og du vil, hvis den skal afleveres tilbage. Synes i bare skulle være ærlige og finde ud af hvorfor og om i skal skilles for det har intet med den stakkels kat at gøre.

og hvis det er skilles i skal, du lyder meget bitter over mange ting, hans manglende lyst til flere børn, hans indkøb af hund. Så skal i jo død og pine kunne opfører jer som voksne, så jeres barn bliver mærket mindst muligt af jeres valg. Og lige nu ser jeg to fornærmede børn for mig.

Ikke indkøb af hunden, det var jeg selv med til at beslutte da han HAVDE været ude at se på den. Syntes bare godt situationen kan sammenlignes lidt og at jeg absolut ikke tog på vej, men han vil søge skilsmisse?! Så er det sgu da ravende vanvittigt at have der ration ovenpå noget såre simpelt. Og ja vi er ikke gode for hinanden, og selvfølgelig når skilsmissen gennemføres så bliver der taget den størst mulige hensyn til vores søn og samarbejdet om det. Orker bare ikke mere. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2015

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3

Nu det ikke det samme jeg har gjort. Jeg redde en lille killing på 21 uger fra at ryge i skraldespanden, der var nogen børn der ville smide den ud , efter den var løbet ind i min opgang :/ jeg har ringet på døre og efterlyst ejer, men ingen er dukket op. Min kæreste sagde også vi skulle finde andet hjem til den. Men det kunne jeg ikk! Den ser mig som sin mor . Dyrelægen mener det er en som er blevet smidt ud.. Men han accepterede den men han var ikke tilfreds i starten, fordi vi har to katte også. Men nu er de bedste venner

Anmeld Citér

22. november 2015

alenemor42

Er det ikke synd for katten at du bruger den som udvejen ud af dit ægteskab? !

Gå dog bare fra ham.... katten er jo bare din undskyldning 

Anmeld Citér

22. november 2015

Bshizzle

For mig lyder det osse som om at du faktisk regnede med at han ville blive sur når du kom hjem med en kat som i SLET ikke var enige om! 

Så tænker Katten var et springbræt til at du havde muligheden for at lave mere rag i i familien end hvad der er i forvejen 

Jeg syntes du skulle ta en beslutning NU..

hvad er vigtigt i jeres forhold? 

En kat? Redde forholdet? 

Personligt ville jeg mene det er respektløs at ens partner tager et dyr med hjem uden at snakke med den anden part! 

Det er jo ikke bare en genstand man kan smide ud efter nogle dage mm... Men faktisk et dyr som fortjener et blivende hjem i maaaaaange år! 

Anmeld Citér

22. november 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Er det ikke synd for katten at du bruger den som udvejen ud af dit ægteskab? !

Gå dog bare fra ham.... katten er jo bare din undskyldning 

Havde overhovedet ikke set dette komme, så det er bestemt ikke en undskyldning. Havde absolut ikke ventet denne reaktion fra hans side, måske lidt åh altså og lidt for faen da, men så heller ikke mere og at han ville nusse hende efter lidt tid og så boede hun her. Utopi muligvis, men nu er det sådan. Jeg kører tilbage med hende inden længe, og undersøger så hvad der nu er at undersøge om skilsmisse med barn involveret. 

Anmeld Citér

22. november 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg synes det lyder som en virkelig voldsom reaktion! 

Jeg er dog enig i at man skal tage sådan nogle beslutninger sammen. 

Katten lyder som en undskyldning for noget helt andet...

Anmeld Citér

22. november 2015

TNBC

Selvom jeg kunne blive ved at snakke om det til jeg er 90 og han ikke vil give sig?

Og samtidig vise så kontrollerende en opførsel... Vi har en solid økonomi, vi har to katte og hund i forvejen og plads til den lille nye.

jeg kan ikke personligt forene mig med tanken om at forblive gift og aflevere jeg katten tilbage, så søger jeg selv om skilsmisse. 

Edit: du bruger katten for at blive skilt?? Hvorfor er du ikke gået fra ham hvis det er det du vil?

Så du vil blive skilt fordi du ikke vil give en kat tilbage? Katten er vigtigere end din mand? Yikes.. hvis min mand havde den mening ville jeg sku blive sur.

Han vil nok ikke have flere, i har tre kæledyr, nyd dog dem...

Anmeld Citér

22. november 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Omg. Jeres ægteskab er længst forbi inden katten kom ind i billedet. Men hvis du elsker ham så kæmp. Og snak med ham.... Måske er der også noget der nager ham? 

Anmeld Citér

22. november 2015

Krydserfingre

Anonym skriver:

..  hvis I tog en lille kat med hjem, som I havde forelsket jer i uden helt at have fortalt ham/hende om det, men er kommet med små kærlige hints og blink i øjet?

Min vil søge skilsmisse og aflyse vores tur til KBH i weekenden samt har lagt sin vielsesring på køkkenbordet, hvis den ikke er væk inden på fredag. 

Hvordan ville I selv reagere? Manden der er tale om er 44 år. 

Hvordan ville I reagerer som den der har taget killingen med hjem ovenpå den udmelding? 

Min ville sige "nøj hvor er den sød, hvad slal vi kalde den?" 

Men! Når det så er sagt aå elsker min kæreste også katte og ville redde alle hvis han måtte... 

Det er lidt voldsom reaktion fra din mand men det er selvfølgelig heller ikke helt okay bare at komme hjem med en kat. Men herre Gud det er bare en kat. Jeg ville nok bede ham lige slappe lidt af også kunne i tage en ordentlig snak og hvis han vitterligt ikke kan forene sig med det så må i jo finde et nyt hjem til missen. Men... Tror mest din mand reagerer så voldsomt fordi det list er "et overgreb" bare at komme hjem med en kat hvis du forstår?  

Anmeld Citér

22. november 2015

Krydserfingre

Okay jeg skulle have læst hele tråden før jeg svarede... Du ønsker tydeligvis ikke at fortsætte jeres ægteskab men det handler jo ikke om en kat. Du må hellere søge skilsmisse held oh lykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.