Hvordan ville jeres partner reagere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2015

Carina:-)

Jeg ville blive noget skuffet over at det at anskaffe et dyr som i min verden er en stor ting bare var ngoet han gjorde uden vi havde snakket om det.

Men jeg ville næppe smide ringen og kræve skilsmisse.

Synes han reagerer voldsomt ,men det gør du også .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2015

CarinaSB

Anonym skriver:

..  hvis I tog en lille kat med hjem, som I havde forelsket jer i uden helt at have fortalt ham/hende om det, men er kommet med små kærlige hints og blink i øjet?

Min vil søge skilsmisse og aflyse vores tur til KBH i weekenden samt har lagt sin vielsesring på køkkenbordet, hvis den ikke er væk inden på fredag. 

Hvordan ville I selv reagere? Manden der er tale om er 44 år. 

Hvordan ville I reagerer som den der har taget killingen med hjem ovenpå den udmelding? 

Han ville blive pisse sur .. og omvendt ville jeg .. man anskaffer sig ikke et dyr uden at være enig .. hvis han kom hjem med et kæledyr uden enighed så havde han præcis 10 min til at aflevere tilbage .. og jeg er ret sikker på at det samme ville han .. 

Anmeld Citér

23. november 2015

helle85

Anonym skriver:

..  hvis I tog en lille kat med hjem, som I havde forelsket jer i uden helt at have fortalt ham/hende om det, men er kommet med små kærlige hints og blink i øjet?

Min vil søge skilsmisse og aflyse vores tur til KBH i weekenden samt har lagt sin vielsesring på køkkenbordet, hvis den ikke er væk inden på fredag. 

Hvordan ville I selv reagere? Manden der er tale om er 44 år. 

Hvordan ville I reagerer som den der har taget killingen med hjem ovenpå den udmelding? 

hvis jeg tog en kat med hjem uden min mands viden så ville han nok ikke sige så meget til det da han selv vil have en kat (men først nå vi finder et andet hus) og han tør hurtigt op nå han ser dyr der er søde 

men nå det så kommer der til så ville jeg aldrig tage et dyr med hjem uden vi er enige og jeg ville nok være negativ hvis han tog et dyr med hjem uden min viden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.