Hvordan ville jeres partner reagere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.506 visninger
62 svar
165 synes godt om
22. november 2015

Anonym trådstarter

..  hvis I tog en lille kat med hjem, som I havde forelsket jer i uden helt at have fortalt ham/hende om det, men er kommet med små kærlige hints og blink i øjet?

Min vil søge skilsmisse og aflyse vores tur til KBH i weekenden samt har lagt sin vielsesring på køkkenbordet, hvis den ikke er væk inden på fredag. 

Hvordan ville I selv reagere? Manden der er tale om er 44 år. 

Hvordan ville I reagerer som den der har taget killingen med hjem ovenpå den udmelding? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2015

esioul

Anonym skriver:

..  hvis I tog en lille kat med hjem, som I havde forelsket jer i uden helt at have fortalt ham/hende om det, men er kommet med små kærlige hints og blink i øjet?

Min vil søge skilsmisse og aflyse vores tur til KBH i weekenden samt har lagt sin vielsesring på køkkenbordet, hvis den ikke er væk inden på fredag. 

Hvordan ville I reagerer som den der har taget killingen med hjem ovenpå den udmelding? 

Det er måske lige voldsomt nok at ville skilles grundet en kat, men jeg synes at det er lidt et tillidsbrud at anskaffe sig kæledyr uden at være enige. 

Jeg ville slet ikke tage et dyr med hjem, uden vi er enige 

Anmeld Citér

22. november 2015

2babygirls

Anonym skriver:

Tror sku min mand ville reagere voldsomt som din. Men nu slæber vi ikke kæledyr hjem uden alle er enige.

Anmeld Citér

22. november 2015

female

Anonym skriver:

Jeg ville blive irriteret over, at min partner havde taget så stor en beslutning om vores fælles liv og dagligdag uden at have taget mig med på råd. Jeg elsker kattekillinger (og hundehvalpe), men jeg synes ikke det er fair at gå bag om partnerens ryg. 

Jeg ville dog aldrig true med skilsmisse over en kattekilling.

Anmeld Citér

22. november 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det er måske lige voldsomt nok at ville skilles grundet en kat, men jeg synes at det er lidt et tillidsbrud at anskaffe sig kæledyr uden at være enige. 

Jeg ville slet ikke tage et dyr med hjem, uden vi er enige 

Så du ville levere den tilbage og fortsætte jeres ægteskab? 

Anmeld Citér

22. november 2015

anjo01

Anonym skriver:

Jeg ville blive skide sur hvis min kæreste lavede sådan et stunt! Ville føle at jeg ikke blev respekteret og at min mening og holdning ingen betydning har. Synes dog det er list voldsomt at ligge ringen på bordet, men han ser det nok dom et kæmpe tillidsbrud. - er katten virkelig vigtigere end at din partner føler sig respekteret og som en ligeværdig del med lige så meget indflydelse og medbestemmelse i jeres forhold?

- jeg ville undskylde for min overilede handling om at anskaffe mig et levende væsen uden hans accept, og så aflevere den tilbage hvor den kom fra. 

Anmeld Citér

22. november 2015

ll.andersen

Jeg syns det er ret så respektløst at anskaffe sig et kæledyr til et fælles hjem hvis ens partner ikk har været en del af den beslutning.

Hvis det var min mand der havde gjort det ville jeg be ham om at levere dyret tilbage eller finde et andet hjem til det.

Anmeld Citér

22. november 2015

esioul

Anonym skriver:

Så du ville levere den tilbage og fortsætte jeres ægteskab? 

Ja det ville jeg hvis han reagerede så voldsomt. 

Men det ville aldrig ske her. 

Anmeld Citér

22. november 2015

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Tror sku min mand ville reagere voldsomt som din. Men nu slæber vi ikke kæledyr hjem uden alle er enige.

Selvom jeg kunne blive ved at snakke om det til jeg er 90 og han ikke vil give sig?

Og samtidig vise så kontrollerende en opførsel... Vi har en solid økonomi, vi har to katte og hund i forvejen og plads til den lille nye.

jeg kan ikke personligt forene mig med tanken om at forblive gift og aflevere jeg katten tilbage, så søger jeg selv om skilsmisse. 

Anmeld Citér

22. november 2015

Anonym trådstarter

ll.andersen skriver:

Jeg syns det er ret så respektløst at anskaffe sig et kæledyr til et fælles hjem hvis ens partner ikk har været en del af den beslutning.

Hvis det var min mand der havde gjort det ville jeg be ham om at levere dyret tilbage eller finde et andet hjem til det.

Se der havde jeg så reageret anderledes og tænkt at det var fantastisk med et dyr mere . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.