Hvordan ville jeres partner reagere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2015

Anonym trådstarter

anjo01 skriver:

Jeg ville blive skide sur hvis min kæreste lavede sådan et stunt! Ville føle at jeg ikke blev respekteret og at min mening og holdning ingen betydning har. Synes dog det er list voldsomt at ligge ringen på bordet, men han ser det nok dom et kæmpe tillidsbrud. - er katten virkelig vigtigere end at din partner føler sig respekteret og som en ligeværdig del med lige så meget indflydelse og medbestemmelse i jeres forhold?

- jeg ville undskylde for min overilede handling om at anskaffe mig et levende væsen uden hans accept, og så aflevere den tilbage hvor den kom fra. 

Det satser jeg også på, men søger selv skilsmisse. Det her ægteskab er en farce. Efter 7-8 år. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2015

ll.andersen

Anonym skriver:

Se der havde jeg så reageret anderledes og tænkt at det var fantastisk med et dyr mere . 

Det er muligt men det mindste man kan gøre er da at være enige om det! 

Man får vel heller ikk bare et barn mere uden lige at være enige med sin partner. 

Anmeld Citér

22. november 2015

Anonym trådstarter

ll.andersen skriver:

Det er muligt men det mindste man kan gøre er da at være enige om det! 

Man får vel heller ikk bare et barn mere uden lige at være enige med sin partner. 

DN brugte han også, men nu er det ikke et barn jeg har lavet på ham uden hans vilje. 

Syntes der er en gigantisk forskel. 

Desuden ønsker han ikke flere børn end vores ene. Det besluttede han sig jo også lige for. 

Anmeld Citér

22. november 2015

quindelist

Det kunne vi begge have fundet på her i huset -så det var der ingen af os der ville tage voldsomt ilde op -men måske en snak om at man jo liiiige kunne have ringet.

vi har i forvejen to katte og en hund, alle tre nødlidende dyr der havde brug for et godt hjem

Anmeld Citér

22. november 2015

SandraXOXO

Vi har både hund og kat i forvejen så en ekstra ville jo ikke ændre så meget. Hvis vi ingen dyr havde, og der blev anskaffet en uden den andens accept kunne vi nok også finde på at forlange at dyret skulle ud. 

Anmeld Citér

22. november 2015

lineog4

Hvorfor spurgte du ikke bare først? 

Jeg ville aldrig komme hjem med en kat eller andet dyr med mindre det var fordi jeg havde fundet den forkommet uden for og jeg ved at tage den med reddede den. 

Fælles hjem, fælles beslutninger. Og jeg ville selv blive rasende hvis min mand gjorde det på den måde som du beskriver, for ville ikke kunne forstå hvorfor han ikke bare havde spurgt mig. 

Min egen mand, han ville nok acceptere, men han ville da klart blive virkelig gal i hovedet. Men finder aldrig ud af det, for vil aldrig gøre det vi er jo voksne mennesker der kan snakke om stort set alt også om flere dyr i familie 

Anmeld Citér

22. november 2015

B&J

Min vil kigge på mig og sige hvad har du dog med hjem.

jeg vil smile og sige kærligt en lille ny mis til familien den savnede et hjem hvor den kan få lige så meget kærlighed som den kan få hjemme hos os og ja så ville den da blive

Anmeld Citér

22. november 2015

Anonym trådstarter

quindelist skriver:

Det kunne vi begge have fundet på her i huset -så det var der ingen af os der ville tage voldsomt ilde op -men måske en snak om at man jo liiiige kunne have ringet.

vi har i forvejen to katte og en hund, alle tre nødlidende dyr der havde brug for et godt hjem

Så er det nok sådan en mand jeg skal kigge efter, savner - ikke at være kontrolleret. Med trusler og tavshed og udbrud hver gang når det er noget jeg gerne vil, bare en bytur kan udgøre sådan en reaktion. Uden grund til det vel at mærke. Tilliden har aldrig været brudt mellem os. Når han vil noget, så siger jeg da bare ja fordi det er dejligt at kunne gøre min mand glad og det er noget han vil kunne lide. Syntes ikke det er så svært.

Anmeld Citér

22. november 2015

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Min vil kigge på mig og sige hvad har du dog med hjem.

jeg vil smile og sige kærligt en lille ny mis til familien den savnede et hjem hvor den kan få lige så meget kærlighed som den kan få hjemme hos os og ja så ville den da blive

Får helt ondt i hjertet, det der vil jeg også have 

Anmeld Citér

22. november 2015

ll.andersen

Anonym skriver:

DN brugte han også, men nu er det ikke et barn jeg har lavet på ham uden hans vilje. 

Syntes der er en gigantisk forskel. 

Desuden ønsker han ikke flere børn end vores ene. Det besluttede han sig jo også lige for. 

Det kommer nok an på hvordan man har det med sine dyr, herhjemme er det klart vores bonus børn  

men håber at du/i finder frem til den løsning der passer jer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.