Hvordan ville jeres partner reagere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ikke indkøb af hunden, det var jeg selv med til at beslutte da han HAVDE været ude at se på den. Syntes bare godt situationen kan sammenlignes lidt og at jeg absolut ikke tog på vej, men han vil søge skilsmisse?! Så er det sgu da ravende vanvittigt at have der ration ovenpå noget såre simpelt. Og ja vi er ikke gode for hinanden, og selvfølgelig når skilsmissen gennemføres så bliver der taget den størst mulige hensyn til vores søn og samarbejdet om det. Orker bare ikke mere. 

Der er da stor forskel på at kigge og tage med hjem. Og han kom hjem og fortalte dig det - tog den ikke bare med hjem. 

Men drejer det her sig om en kat eller hvorfor vil du egentlig skilles? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg ville flippe fuldstændigt rådden skråt, hvis min mand kom hjem med et dyr på den måde!

Anmeld Citér

22. november 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

..  hvis I tog en lille kat med hjem, som I havde forelsket jer i uden helt at have fortalt ham/hende om det, men er kommet med små kærlige hints og blink i øjet?

Min vil søge skilsmisse og aflyse vores tur til KBH i weekenden samt har lagt sin vielsesring på køkkenbordet, hvis den ikke er væk inden på fredag. 

Hvordan ville I selv reagere? Manden der er tale om er 44 år. 

Hvordan ville I reagerer som den der har taget killingen med hjem ovenpå den udmelding? 

Jeg kunne have fundet på det samme som dig, anskaffe mig et dyr mere, for de er da så dejlige og jeg har så meget omsorg og kærlighed at give dem, specielt inden jeg fik børn, og inden min kæreste var klar til både barn nr. 1 og efterfølgende nr. 2 begravede jeg min skrukhed og kærlighed i dyr.

min kæreste er ligesom din, han ville og har været blevet tosset over sådan noget. Nogle gange tænker jeg det er godt han holder mig lidt i ørene, for jeg kan være impulsiv og lader mig styre af kærlighed og lyst frem for fornuft somme tider.

tror nok når du allerede har to katte og en hund, at du må stoppe nu. Du har dyr, som du gerne vil have, han synes måske i har rigeligt. 

Det er virkelig trist for dig, du elsker sikkert den lille killing højt allerede og har taget den helt ind under huden, men du skulle nok have ventet til du havde fået et GO.

måske ved jeg hvem du er, eller også minder du bare om en som har et stort dyrehjerte.

håber du hele løser sig. ❤️❤️❤️

Anmeld Citér

23. november 2015

Abracadabra

Helt off topic: Er det ikke tit en dårlig idé med mere end én kat? De er jo meget territoriale og nyder ikke hinandens selskab, som to hunde ville gør

Anmeld Citér

23. november 2015

alenemor42

Abracadabra skriver:

Helt off topic: Er det ikke tit en dårlig idé med mere end én kat? De er jo meget territoriale og nyder ikke hinandens selskab, som to hunde ville gør

Jo .. det tager ihvertfald måneder og få dem til at vænne sig til hinanden når de andre er voksne katte. Hvis de nogensinde vænner sig til hinanden.

Anmeld Citér

23. november 2015

lineog4

Abracadabra skriver:

Afhænger vist af racen. Vi har burmesere og de bliver helt kulrede af at være alene, vi måtte slet ikke købe med mindre vi havde en kat mere. Den første fik vi mens vi havde en huskat og den tog killingen til sig med det samme og de var uadskillelige. Nu er det to burmesere og de ligger næsten altid sammen med mindre den ældste ligger i arm hos os

Anmeld Citér

23. november 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Abracadabra skriver:

Katte har faktisk brug for en kammerat eftersom et menneske ikke kan gøre de samme ting som en anden kat. 

Det kommer an på personligheden men mange har bedst af en artsfælle. 

Mange opdrættere har faktisk som krav at katten ikke skal være alene... (Nu har jeg opdrættet selv)

Og jo de nyder hinandens selskab i stor grad... 

Det er dog sværere at sætte to katte sammen, da nogle katte ikke er så forandringsparate de skal lige vænne sig til lugten Ja der er så også de katte som tager det som om den anden kat altid har været der (fx. Mine katte) 

Anmeld Citér

23. november 2015

B&J

Anonym skriver:

Får helt ondt i hjertet, det der vil jeg også have 

Så kan være du skal snakke med ham om det. Vi er meget glade for dyr og vi kan slet ikke undvære dem 

Anmeld Citér

23. november 2015

Lunae

Anonym skriver:

..  hvis I tog en lille kat med hjem, som I havde forelsket jer i uden helt at have fortalt ham/hende om det, men er kommet med små kærlige hints og blink i øjet?

Min vil søge skilsmisse og aflyse vores tur til KBH i weekenden samt har lagt sin vielsesring på køkkenbordet, hvis den ikke er væk inden på fredag. 

Hvordan ville I selv reagere? Manden der er tale om er 44 år. 

Hvordan ville I reagerer som den der har taget killingen med hjem ovenpå den udmelding? 

Der afhang af situationen. Havde jeg fundet en herreløs killing, så havde han accepteret det med det samme. Havde jeg købt en killing uden at vende den med ham, var han blevet sur, men højest sandsynligt kommet over det temmelig hurtigt!

Jeg ville dog ikke gøre det uden at have vendt den med ham først - det synes jeg ikke er okay!

Anmeld Citér

23. november 2015

Mami

Hvorfor har du købt den uden i har snakket om det? Mænd forstår sjældent kvinde blinkeri og hentydninger.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.