30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:
.. hvis I tog en lille kat med hjem, som I havde forelsket jer i uden helt at have fortalt ham/hende om det, men er kommet med små kærlige hints og blink i øjet?
Min vil søge skilsmisse og aflyse vores tur til KBH i weekenden samt har lagt sin vielsesring på køkkenbordet, hvis den ikke er væk inden på fredag.
Hvordan ville I selv reagere? Manden der er tale om er 44 år.
Hvordan ville I reagerer som den der har taget killingen med hjem ovenpå den udmelding?
Jeg kunne have fundet på det samme som dig, anskaffe mig et dyr mere, for de er da så dejlige og jeg har så meget omsorg og kærlighed at give dem, specielt inden jeg fik børn, og inden min kæreste var klar til både barn nr. 1 og efterfølgende nr. 2 begravede jeg min skrukhed og kærlighed i dyr.
min kæreste er ligesom din, han ville og har været blevet tosset over sådan noget. Nogle gange tænker jeg det er godt han holder mig lidt i ørene, for jeg kan være impulsiv og lader mig styre af kærlighed og lyst frem for fornuft somme tider.
tror nok når du allerede har to katte og en hund, at du må stoppe nu. Du har dyr, som du gerne vil have, han synes måske i har rigeligt.
Det er virkelig trist for dig, du elsker sikkert den lille killing højt allerede og har taget den helt ind under huden, men du skulle nok have ventet til du havde fået et GO.
måske ved jeg hvem du er, eller også minder du bare om en som har et stort dyrehjerte.
håber du hele løser sig. ❤️❤️❤️
Anmeld
Citér