Synes den er svær for på den ene side er jeg helt enig med alle de der mener det er kvinden der føder og det hun har brug for at være tryg, skal bare være der.
På den anden side er jeg også enig med de der siger, jamen det her er jo også fars oplevelse, en oplevelse for livet og hvis han synes den mindskes af der er flere med, så skal han også lyttes til.
Til ts, jeg synes du skal tænke over: hvorfor er det du vil have din mor med? Er der fordi du vil være utryg hvis hun ikke er der? Kan man så eventuelt gøre noget så du kan være tryg også selvom det "kun" er din mand? Hvis ikke, så er det vigtigt du får formidlet til din mand; jeg vil være utryg hvis ikke både du og min mor er der. Og ja så skal han lytte for det aller aller vigtigste er du kan gå tryg ind til fødslen. Men er der overhovedet en mulighed så du kan være tryg uden mor så skal det tænkes igennem så du også lytter til din mands ønsker.
Hvis grunden til hun skal med er fordi hun ikke skal blive skuffet, det ville være hyggelig osv. Så synes jeg du skal respektere din mands ønske.
så mit råd er; tænk grundigt over det og mærk efter. Og jeg er er sikker hvis du kommer frem til du simpelthen vil være meget utryg uden dem begge to, så vil din mand lytte. Ligesom du vil lytte nu hvor han har meldt ud han vil være mest tryg ved bare jeg to.
Anmeld
Citér