SØS skriver:
Aaaah altså - nok er Lola jo familievejleder men derfor bygger hun nok ikke sine udsagn alene på de familier hun møder. MON ikke hun holder sig ajour med tendenserne i familielivet generelt - det tror jeg godt bi han regne med. Ligesom jeg som HR-konsulent følger med i udviklingen/tendenserne inden for HR generelt og ikke Kun i den virksomhed, som jeg nu sidder i...
Det skal jeg ikke kunne sige om hun gør - eftersom hun i stort set alt hvad hun ytre sig om, bruger sig selv og personlige erfaringer, kan jeg seriøst have mine tvivl.
Hun udtaler sig om børneforældres egoisme, uden at tage samfundets udvikling i mente, altså hvor man før var afhængig økonomisk af hinanden, er man det ikke mere. Hvor manden førhen pr automatik blev weekendfar i skilsmisser, er manden rettigheder i dag bedre, og nok derfor man ser flere forældremyndighedssager/samværssager, fordi manden ved i dag, at han reelt (burde have) har rettigheder..
Fordi det i dag er blevet samfundsmæssigt iorden at lade sig skille, og bryde ud af dårlige forhold, ser man det måske mere end før.
Anmeld
Citér