Årgangs Mor skriver:
Personligt synes jeg nu hun har en pointe.
Hvad der er bedst for den enkelte familie er op til hver enkelt. Men personligt synes jeg der er utrolig mange, dine/mine/vores i dag, og også familier hvor prioriteter ikke altid falder til børnenes fordel.
Der er jo mange individuelle historier men generelt set, virker tendensen at der ikke skal så meget til, der er ikke samme villighed for at leve med kompromis og ofringer som førhen, og egen lykke prioriteres højt, men også på et højt niveau
Jeg ser det slet ikke sådan, måske handler det også om, at der i vores omgangskreds ikke er mange som er blevet skilt, så jeg ser netop kernefamilierne 
Syntes det er helt på sin plads at være opmærksom på egne værdier og ønsker for fremtiden, og nogen gange harmonerer det fint med ægtefællens og andre gange kan det ikke forenes, og kompromis er ikke til at finde.
3 ud af 10 børn oplever skilsmisse, dermed er der 7 der ikke oplever dette, så jeg svært ved at se hvorfor hun blæser det sådan op.
Gad vide hvor mange der burde være blevet skilt i de tidligere generationer, men som ikke gjorde det?

Anmeld
Citér