Anonym skriver:
Det er ikke kun syrere der kommer.
Nuvel, måske ikke en komplet liste, men der er en liste.
Derudover er der også mulighed for at afvise dem, der allerede er sendt ud af danmark een gang. Dem der begået grov kriminalitet i danmark.
Det er underligt med debatten på baby.dk. Ved debatter om hverdagssituationer i familien danmark, forholder andre sig enormt kritisk overfor den givne problematik. Folk bliver beskyldt for at svindle med statens penge og børnemishandling a la "hvis jeg bare vidste hvem du var, så ville jeg anmelde dig". "Du skal ikke bare nasse på systemet".Når jeg(og andre) så forbeholder mig/os retten til at forbeholde os kritisk over for en masse mennesker vi intet aner om, så er reglen at man skal belæres om at være, hvis ikke racistisk, så i hvert fald uoplyst. Uoplyst, det er det nye ord, belærende mennesker slynger ud, når de ikke har mere at argumentere med, efter min mening.
Når en trådstarter begynder at køre noget der ligner hetz mod debatører, der ikke er enige med med hende/ham selv(så vidt jeg husker var der en debattør, der gav udtryk for dette). -bruger udråbstegn, store bogstaver, endog i et indlæg til en anden debattør skriver at sådanne mennesker vil hun/han ikke svarer. Hvor blev debatten så af? Der er jo ikke meget debat hvis alle er enige, og dem der er enige går imod enhver opstand, der måtte komme imod dem på en belærende facon.
(De sidste dele af dette indlæg var ikke til dig, bare en generel betragtning).
Jeg finder uenighed berigende i en debat, når man kan mærke debattørens egen holdning igennem det skrevne.
Ellers, en spændende debat her på siden. Det hører til sjældenhederne. Ofte stopper debatten efter et par sider, eller værre, en trådstarter får tråden låst eller slettet, hvis vedkommende får svar, der strider mod det ønskede..
Så forhold dig til fakta. Og understøt dine påstande. For det er alt hvad de er, når du ikke engang kan give en kilde til den nye påstand. Vis os en komplet liste, ellers holder argumentet ikke.
Og så lad være med at skabe dårlig stemning. Jeg er trådstarter og har på intet tidspunkt sagt jeg ikke vil svare på noget som helst. Ydermere kunne jeg ikke drømme om at føre en hetz mod nogen. Jeg synes det er enormt fejt at tvære den af på mig. Og hvorfor gør du mon det? Fordi vi ikke er enige? Hvor sagligt er det??