UHmmm... Mac & Cheese...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

Klumpe-dumpe

Pernilleh skriver:

Sådan apropos amerikansk mad...er der så nogen der kender Twinkies og hvad synes I om dem?
Jeg havde længe haft lyst til at smage dem,de spiser dem altid i filmSå jeg har gennem tiden købt nogle pakker på Nettet,og jeg ELSKER dem!Desværre ender de tit med at blive for gamle,fordi jeg ikke kan få mig til at spise dem.Utroligt jeg ikke lærer det

I don´t like

Men mums der findes mange skønne ting i Can... Jeg spiser ikke popcorn, men derover skal jeg ALTID i bio og så ha´ popcorn, man kan få dem med en million smag (og ca i bæger med 5L) men de dufter SÅ dejlige....

Hmmm måske man snart skulle overvejer om der var tid til en tur

Nam NAm herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

ønskebørn74

Zafir skriver:

Ja, for mirakoli og det der, det er slet slet ikke det samme...

Det ved jeg godt søde

Anmeld

16. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ønskebarn74 skriver:

Det ved jeg godt søde

Desværre er der nogen der tror det nogengange...  og siger: Nu har vi fundet det... også bliver man SÅ skuffet

Æv.

Anmeld

16. september 2009

Becks

Zafir skriver:

Jeg har bare SÅDAN lyst til mac & cheese... Men jeg kender bare så sjældent nogen der skal til usa... MEN - heldigvis skal Vivi snart derover og hun tager med hjem til mig

Men jeg så lige at man kunne få det i 2 danske netbutikker... Men 80 kr i forsendelse er nok lidt meget for en pakke macaroni og oste-sovs pulver hehe... - Den ene kunne dog afhentes, så hvis jeg var i slagelse, så ved jeg godt lige hvor jeg skulle stikke snuden ind forbi...

Er der noget der får jeres mundvand til at løbe, selvom frokostpausen er ved at være slut? 

UHMMM

Min mor sender lige netop dem hjem til mig NAM NAM

Anmeld

16. september 2009

Moderator

Beck skriver:

UHMMM

Min mor sender lige netop dem hjem til mig NAM NAM

HAR Du en supplier!!?! 

Så det kan lade sig gøre at sende hjem? 
Hvor meget sender hun hjem? og sender hun det med posten??? og og og... Kunne man logge hende til at sende en sending mere? når hun alligevel er på posthuset?... *savler ned over computeren*

Anmeld

16. september 2009

Becks

Zafir skriver:

HAR Du en supplier!!?! 

Så det kan lade sig gøre at sende hjem? 
Hvor meget sender hun hjem? og sender hun det med posten??? og og og... Kunne man logge hende til at sende en sending mere? når hun alligevel er på posthuset?... *savler ned over computeren*

Jep min mor bor derovre

Kan hoere hende naeste gang jeg snakker med hende

Anmeld

16. september 2009

Moderator

Beck skriver:

Jep min mor bor derovre

Kan hoere hende naeste gang jeg snakker med hende

Nøøøøøj...

Du vil få en evig taknemmelig følger Og jeg vil sende god karma til din moar 

Anmeld

16. september 2009

linemus

EJ, hvor er jeg lækker sulten nu. Efter macaroni 'n cheese. Mmmm. Måske ku' man lave en efterligning selv... bom bom bom...

Den bedste jeg har fået, var i Skotland (også første gang jeg smagte det). De lavede det selv. Blandede bare revet ost ned i pastaen, men det er bare aldrig helt blevet det samme, når jeg laver det herhjemme. Tror det skal være en bestemt ost 

Must... eat.... now...

Anmeld

16. september 2009

Moderator

linemus skriver:

EJ, hvor er jeg lækker sulten nu. Efter macaroni 'n cheese. Mmmm. Måske ku' man lave en efterligning selv... bom bom bom...

Den bedste jeg har fået, var i Skotland (også første gang jeg smagte det). De lavede det selv. Blandede bare revet ost ned i pastaen, men det er bare aldrig helt blevet det samme, når jeg laver det herhjemme. Tror det skal være en bestemt ost 

Must... eat.... now...

Ja, altså selvom det er kulhydrater og e-numre, så er det hjemmelavede altså IKKE det samme. Det er jo bare macaroni og ost... Mmm... Det er jo ikke sådan noget snask noget

En hjemmelavet burger er også lækker, bare ikke det samme som en købe hehe

Anmeld

16. september 2009

Becks

Zafir skriver:

Nøøøøøj...

Du vil få en evig taknemmelig følger Og jeg vil sende god karma til din moar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.