UHmmm... Mac & Cheese...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ønskebarn74 skriver:

Jeg har lige fundet det på nettet til 31 kr...

http://www.yellowman.dk/index.php?main_page=index&cPath=1255_1259

Der fandt jeg det også... Det kostede 24 kr det andet sted i slagelse Så jeg må hellere stikke forbi en dag jeg er i slagelse... hehe. Hvis vivi ikke når at komme hjem fra the states endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

ønskebørn74

Zafir skriver:

Der fandt jeg det også... Det kostede 24 kr det andet sted i slagelse Så jeg må hellere stikke forbi en dag jeg er i slagelse... hehe. Hvis vivi ikke når at komme hjem fra the states endnu...

Er det her du tænker på, jeg bestiller jello derfra. Du modtager pakkerne derfra indenfor 2 dage!! Super service!!!

http://www.dialife.dk/product.asp?product=227

Anmeld

17. september 2009

Moderator

ønskebarn74 skriver:

Er det her du tænker på, jeg bestiller jello derfra. Du modtager pakkerne derfra indenfor 2 dage!! Super service!!!

http://www.dialife.dk/product.asp?product=227

Ja, det var der. Men for hulen det er også dyrt at få det sendt!!!... Så jeg kan sagtens køre til slagelse for 80 kr i diesel.

Men jeg er også forbi slagelse engang imellem 

Anmeld

17. september 2009

ønskebørn74

Zafir skriver:

Ja, det var der. Men for hulen det er også dyrt at få det sendt!!!... Så jeg kan sagtens køre til slagelse for 80 kr i diesel.

Men jeg er også forbi slagelse engang imellem 

Jeg bor på fyn såååå, der er for dyrt at køre... Jeg bestiller bare en ordentlig portion af gangen...

Anmeld

17. september 2009

Moderator

ønskebarn74 skriver:

Jeg bor på fyn såååå, der er for dyrt at køre... Jeg bestiller bare en ordentlig portion af gangen...

Ja okay  med broafgift og alt det... Så er det billigere at bestille en ordenlig røvfuld 

Anmeld

10. oktober 2009

Becks

Zafir skriver:

Jeg har bare SÅDAN lyst til mac & cheese... Men jeg kender bare så sjældent nogen der skal til usa... MEN - heldigvis skal Vivi snart derover og hun tager med hjem til mig

Men jeg så lige at man kunne få det i 2 danske netbutikker... Men 80 kr i forsendelse er nok lidt meget for en pakke macaroni og oste-sovs pulver hehe... - Den ene kunne dog afhentes, så hvis jeg var i slagelse, så ved jeg godt lige hvor jeg skulle stikke snuden ind forbi...

Er der noget der får jeres mundvand til at løbe, selvom frokostpausen er ved at være slut? 

Hej soede...

Min mor kommer hjem paa onsdag en tur, og hvis alt gaar vel har hun mac&cheese med til dig

Anmeld

10. oktober 2009

Moderator

Beck skriver:

Hej soede...

Min mor kommer hjem paa onsdag en tur, og hvis alt gaar vel har hun mac&cheese med til dig

WUHUUUUU!!!!

Anmeld

10. oktober 2009

Becks

Zafir skriver:

WUHUUUUU!!!!

Smider dig en PB naar hun er kommet... De er rimelig strenge i tolden men satser paa hun ikke bliver stoppet

Anmeld

10. oktober 2009

Moderator

Beck skriver:

Smider dig en PB naar hun er kommet... De er rimelig strenge i tolden men satser paa hun ikke bliver stoppet

HIHI... Det er lige før jeg skal dukke op med flag i lufthavnen Men desværre skal jeg på arbejde...

Håber ikke tolden er dum, det er jo ikke narko bare macaroni!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.