UHmmm... Mac & Cheese...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
malucca09 skriver:

Jeps jeg gør så. Kan vi ikke få sendt noget derover fra? (Må man det?)

Jeg har forsøgt at få Miamaja til at sende noget. Men hun siger at det vil være usikkert om det kom over eller ej desværre...
Så det må være folk der tager det med hjem, eller man bestiller en stor sending på en anden måde!!... Det har jeg også tænkt på...

For 24 kr nede i slagelse... Pr. pakke...  Det koster vidst omkring eller under en dollor pr. pakke i the states... mmm....Men ja, det er det REAL STUFF i slagelse heheheh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Moderator

ønskebarn74 skriver:

Hold øje ved Brugsen, de har det ind imellem..

Brugsen???? Kraft mac & cheese? de har haft noget efterligning nogengange som spotvare i netto, men det er lææææææænge siden!!!

Anmeld

16. september 2009

Klumpe-dumpe

Zafir skriver:

Jeg har forsøgt at få Miamaja til at sende noget. Men hun siger at det vil være usikkert om det kom over eller ej desværre...
Så det må være folk der tager det med hjem, eller man bestiller en stor sending på en anden måde!!... Det har jeg også tænkt på...

For 24 kr nede i slagelse... Pr. pakke...  Det koster vidst omkring eller under en dollor pr. pakke i the states... mmm....Men ja, det er det REAL STUFF i slagelse heheheh

Ja det er jo en total cheep eat... ej for F******** hvor vil jeg gerne ha´ Mac C....

Den eneste jeg lige kender som skal til Canada (Altså vi gør jo mest i Can og IKKE US) skal derover efter jul....

Men jeg tror Miamaja har ret i det nok ikke når frem... Men hov der var da en eller anden herinde fra der skulle flytte hjem derovre fra var der ikke?? (eller anden tråd med telefoni i DK)

Me tjo det er ski da dyrt for det i Slagelse, især når det så koster 80- i fragt... 104,- for en pk Mac C er vel lige i overkanten

Går I tænke-box for hvad to Mac cheeser  quinder skal gøre

Anmeld

16. september 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Sådan apropos amerikansk mad...er der så nogen der kender Twinkies og hvad synes I om dem?
Jeg havde længe haft lyst til at smage dem,de spiser dem altid i filmSå jeg har gennem tiden købt nogle pakker på Nettet,og jeg ELSKER dem!Desværre ender de tit med at blive for gamle,fordi jeg ikke kan få mig til at spise dem.Utroligt jeg ikke lærer det

Anmeld

16. september 2009

ønskebørn74

Zafir skriver:

Brugsen???? Kraft mac & cheese? de har haft noget efterligning nogengange som spotvare i netto, men det er lææææææænge siden!!!

fra kraft, normalt har de kun kraft mirakoli , cabonara el lassagne... men her har de ind imellem mac and chees også

Anmeld

16. september 2009

ønskebørn74

Zafir skriver:

Er selv vild med miracoli

Anmeld

16. september 2009

Moderator

ønskebarn74 skriver:

fra kraft, normalt har de kun kraft mirakoli , cabonara el lassagne... men her har de ind imellem mac and chees også

Ja, for mirakoli og det der, det er slet slet ikke det samme...

Anmeld

16. september 2009

Moderator

malucca09 skriver:

Ja det er jo en total cheep eat... ej for F******** hvor vil jeg gerne ha´ Mac C....

Den eneste jeg lige kender som skal til Canada (Altså vi gør jo mest i Can og IKKE US) skal derover efter jul....

Men jeg tror Miamaja har ret i det nok ikke når frem... Men hov der var da en eller anden herinde fra der skulle flytte hjem derovre fra var der ikke?? (eller anden tråd med telefoni i DK)

Me tjo det er ski da dyrt for det i Slagelse, især når det så koster 80- i fragt... 104,- for en pk Mac C er vel lige i overkanten

Går I tænke-box for hvad to Mac cheeser  quinder skal gøre

Jeg har desværre aldrig selv været derovre Hverken i usa eller can... mmm...

Men altså - jeg min fars kone (altså Bedste Vivi) skal jo derover her i okt. til San fransisco. 

Der får jeg en sending med hjem. Jeg har sagt hun skal købe alt det hun kan få med hjem hehehe

Så kan det være jeg kan undvære dig en pakke

Anmeld

16. september 2009

Moderator

Pernilleh skriver:

Sådan apropos amerikansk mad...er der så nogen der kender Twinkies og hvad synes I om dem?
Jeg havde længe haft lyst til at smage dem,de spiser dem altid i filmSå jeg har gennem tiden købt nogle pakker på Nettet,og jeg ELSKER dem!Desværre ender de tit med at blive for gamle,fordi jeg ikke kan få mig til at spise dem.Utroligt jeg ikke lærer det

Kender det ikke...

Men andre af mine favoritter, som man nu ka få i DK er OREO's. Der findes simpelthen ikke en chokoladekiks der kan slå dem Uhm OREO's med kold mælk ... NAM 

Og så Hersheys chocolate sirup... SLURP!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. september 2009

Moderator

PS hehe...:

Totalt langt ude tråd egentligt, som helt har fået sit eget liv... Men for filans i fusen, hvor blir jeg LÆKKERSULTEN AF DET!!!!!!!!!!!!!!!

Og nu DH 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.