UHmmm... Mac & Cheese...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.500 visninger
68 svar
0 synes godt om
16. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har bare SÅDAN lyst til mac & cheese... Men jeg kender bare så sjældent nogen der skal til usa... MEN - heldigvis skal Vivi snart derover og hun tager med hjem til mig

Men jeg så lige at man kunne få det i 2 danske netbutikker... Men 80 kr i forsendelse er nok lidt meget for en pakke macaroni og oste-sovs pulver hehe... - Den ene kunne dog afhentes, så hvis jeg var i slagelse, så ved jeg godt lige hvor jeg skulle stikke snuden ind forbi...

Er der noget der får jeres mundvand til at løbe, selvom frokostpausen er ved at være slut? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Moderator

Pernilleh skriver:

http://www.foodfromhome.dk/shop/heinz-macaroni-cheese-645p.html

Måske det kan bruges

Hehe...

For fans af mac&cheese, er der intet andet end kraft der dur

Heintz det er KETCHUP!!! HEHE

Anmeld

16. september 2009

Moderator

altså jeg laver det selv, fra bunden tager ikke ret lang tid, og så bare en tur i ovnen bagefter, så det bliver lasagne agtigt.. nam nam, et sikkert hit herhjemme hver gang

Anmeld

16. september 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

altså jeg laver det selv, fra bunden tager ikke ret lang tid, og så bare en tur i ovnen bagefter, så det bliver lasagne agtigt.. nam nam, et sikkert hit herhjemme hver gang

Hvordan gør man det? Tror faktisk aldrig jeg har smagt det, men det lyder måske som noget der skal prøves.

Laura

Anmeld

16. september 2009

Camilla_a

Caroline86 skriver:

Kunne man få en opskrift?

Anmeld

16. september 2009

Pige2009

LauraLW skriver:

Hvordan gør man det? Tror faktisk aldrig jeg har smagt det, men det lyder måske som noget der skal prøves.

Laura

Laura... Du er da bare vanvittig madglad efter du har fået en lille spunk i maven Griner... Fik du lavet mørbradgryde?

Jeg må så lige give dig ret her, at Caroline er nødt til at poste opskriften  Mac & Cheese. Mums!

Anmeld

16. september 2009

LauraLW

linda2009 skriver:

Laura... Du er da bare vanvittig madglad efter du har fået en lille spunk i maven Griner... Fik du lavet mørbradgryde?

Jeg må så lige give dig ret her, at Caroline er nødt til at poste opskriften  Mac & Cheese. Mums!

Hehe ja, det er forfærdeligt!

Men man skal jo spise, og nogle gange så er inspirationen helt væk, men så skriver I herinde om et eller andet, og så MÅ jeg jo bare prøve det :-)

Har ikke fået lavet mørbradgryden endnu, men det står bestemt på to-do listen

Anmeld

16. september 2009

Pige2009

LauraLW skriver:

Hehe ja, det er forfærdeligt!

Men man skal jo spise, og nogle gange så er inspirationen helt væk, men så skriver I herinde om et eller andet, og så MÅ jeg jo bare prøve det :-)

Har ikke fået lavet mørbradgryden endnu, men det står bestemt på to-do listen

Kender det godt. Lysten kommer som regel, når man absolut ingen mulighed har for at få det

Anmeld

16. september 2009

Mira0911

Det skal da helt klart prøves...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.