Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Speaking of.... Engang kunne man i Netto få karamel-popcorn. Nøjjj, hvor er de gode!! Men det er godt nok længe siden, de har haft dem sidst. Nogle gange er de i Lidl også med deres amerikansk tema. Syns´ altid, jeg køber en helt dynge af dem, men det ender altid med at jeg ikke har flere efter nogle dage, og så må jeg vente til de igen kommer i butikkerne. Er der nogen, der ved hvor man kan købe dem henne? Netto heroppe; Sæby/fr. havn får dem ikke igen, siger de: "De sælger ikke", sagde de. Det forstår jeg ikke?! Og selvfølgelig bestiller de jo nok ikke kun til mig
Tanya skriver:nam, nam! Godt man bor i Slagelse! Havde faktisk tænkt mig at lave det selv da jeg så tråden! Har tænkt på det i flere dage! Men nu bliver jeg da vidst nød til at køre ud på slotsallen og hente noget af krafts! Må da lige smage om det er så fantastisk i forhold til det hjemmelavede!Tanya 15+0
Isabeau skriver: Speaking of.... Engang kunne man i Netto få karamel-popcorn. Nøjjj, hvor er de gode!! Men det er godt nok længe siden, de har haft dem sidst. Nogle gange er de i Lidl også med deres amerikansk tema. Syns´ altid, jeg køber en helt dynge af dem, men det ender altid med at jeg ikke har flere efter nogle dage, og så må jeg vente til de igen kommer i butikkerne. Er der nogen, der ved hvor man kan købe dem henne? Netto heroppe; Sæby/fr. havn får dem ikke igen, siger de: "De sælger ikke", sagde de. Det forstår jeg ikke?! Og selvfølgelig bestiller de jo nok ikke kun til mig
Zafir skriver:Hvis Lidl også har amerikaner tema, har de så også indimellem mac & cheese?
Isabeau skriver:Men tjek lige den her også; http://www.dialife.dk/product.asp?product=227 Men det er måske for dyrt?
Zafir skriver:Det er der jeg har set det 24 kr er som sådan til at leve med (de koste romkring en dollor irl). Men fragten?! Så hvis jeg skal handle med dem, så ska jeg hente dem!!Jeg får sku aldrig tjekket lidls avis på nettet. Det må jeg vidst se at sætte på min ugentlige spiontur
Isabeau skriver: Ja, jeg har godt nok også en gammel skoleveninde derovre... Måske man skulle tjekke med hende om hun kunne sende noget over? Hun bor i Washington... Ejjj, får helt lyst til karamelpopcorn nu! Øv altså! Har fundet en opskrift, men det blir´ vidst aldrig det samme Nå, sove, sove, sove - så endnu en dag kan gå og jeg er skridtet nærmere mit kejsersnit Godnat alle!
Zafir skriver:Jeg har bare SÅDAN lyst til mac & cheese... Men jeg kender bare så sjældent nogen der skal til usa... MEN - heldigvis skal Vivi snart derover og hun tager med hjem til mig Men jeg så lige at man kunne få det i 2 danske netbutikker... Men 80 kr i forsendelse er nok lidt meget for en pakke macaroni og oste-sovs pulver hehe... - Den ene kunne dog afhentes, så hvis jeg var i slagelse, så ved jeg godt lige hvor jeg skulle stikke snuden ind forbi...Er der noget der får jeres mundvand til at løbe, selvom frokostpausen er ved at være slut?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128