UHmmm... Mac & Cheese...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

Tanya

nam, nam! Godt man bor i Slagelse! Havde faktisk tænkt mig at lave det selv da jeg så tråden! Har tænkt på det i flere dage! Men nu bliver jeg da vidst nød til at køre ud på slotsallen og hente noget af krafts! Må da lige smage om det er så fantastisk i forhold til det hjemmelavede!

Tanya 15+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Isabeau

Speaking of.... Engang kunne man i Netto få karamel-popcorn. Nøjjj, hvor er de gode!! Men det er godt nok længe siden, de har haft dem sidst. Nogle gange er de i Lidl også med deres amerikansk tema.
Syns´ altid, jeg køber en helt dynge af dem, men det ender altid med at jeg ikke har flere efter nogle dage, og så må jeg vente til de igen kommer i butikkerne.

Er der nogen, der ved hvor man kan købe dem henne? Netto heroppe; Sæby/fr. havn får dem ikke igen, siger de: "De sælger ikke", sagde de. Det forstår jeg ikke?! Og selvfølgelig bestiller de jo nok ikke kun til mig

Anmeld

16. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tanya skriver:

nam, nam! Godt man bor i Slagelse! Havde faktisk tænkt mig at lave det selv da jeg så tråden! Har tænkt på det i flere dage! Men nu bliver jeg da vidst nød til at køre ud på slotsallen og hente noget af krafts! Må da lige smage om det er så fantastisk i forhold til det hjemmelavede!

Tanya 15+0

Wuuuu At bo i slagelse Suk...

Anmeld

16. september 2009

Moderator

Isabeau skriver:

Speaking of.... Engang kunne man i Netto få karamel-popcorn. Nøjjj, hvor er de gode!! Men det er godt nok længe siden, de har haft dem sidst. Nogle gange er de i Lidl også med deres amerikansk tema.
Syns´ altid, jeg køber en helt dynge af dem, men det ender altid med at jeg ikke har flere efter nogle dage, og så må jeg vente til de igen kommer i butikkerne.

Er der nogen, der ved hvor man kan købe dem henne? Netto heroppe; Sæby/fr. havn får dem ikke igen, siger de: "De sælger ikke", sagde de. Det forstår jeg ikke?! Og selvfølgelig bestiller de jo nok ikke kun til mig

Hvis Lidl også har amerikaner tema, har de så også indimellem mac & cheese?

Anmeld

16. september 2009

Isabeau

Zafir skriver:

Kan ikke huske, jeg har set det, men kig på deres hjemmeside; www.lidl.dk  De har mange forskellige ting, når de har amerikansk tema.  

Anmeld

16. september 2009

Isabeau

Zafir skriver:

Men tjek lige den her også; http://www.dialife.dk/product.asp?product=227 

Men det er måske for dyrt?

Anmeld

16. september 2009

Moderator

Isabeau skriver:

Men tjek lige den her også; http://www.dialife.dk/product.asp?product=227 

Men det er måske for dyrt?

Det er der jeg har set det 24 kr er som sådan til at leve med (de koste romkring en dollor irl). Men fragten?!
Så hvis jeg skal handle med dem, så ska jeg hente dem!!

Jeg får sku aldrig tjekket lidls avis på nettet. Det må jeg vidst se at sætte på min ugentlige spiontur

Anmeld

16. september 2009

Isabeau

Zafir skriver:

Det er der jeg har set det 24 kr er som sådan til at leve med (de koste romkring en dollor irl). Men fragten?!
Så hvis jeg skal handle med dem, så ska jeg hente dem!!

Jeg får sku aldrig tjekket lidls avis på nettet. Det må jeg vidst se at sætte på min ugentlige spiontur

Ja, jeg har godt nok også en gammel skoleveninde derovre...  Måske man skulle tjekke med hende om hun kunne sende noget over? Hun bor i Washington...

Ejjj, får helt lyst til karamelpopcorn nu! Øv altså! Har fundet en opskrift, men det blir´ vidst aldrig det samme

Nå, sove, sove, sove - så endnu en dag kan gå og jeg er skridtet nærmere mit kejsersnit

Godnat alle!

Anmeld

16. september 2009

Moderator

Isabeau skriver:

Ja, jeg har godt nok også en gammel skoleveninde derovre...  Måske man skulle tjekke med hende om hun kunne sende noget over? Hun bor i Washington...

Ejjj, får helt lyst til karamelpopcorn nu! Øv altså! Har fundet en opskrift, men det blir´ vidst aldrig det samme

Nå, sove, sove, sove - så endnu en dag kan gå og jeg er skridtet nærmere mit kejsersnit

Godnat alle!

Åhh sov godt Så håber jeg at du får caramelpopcorn i barselsgave

Måske skulle man lave sig en amerikans købmand og importere alle de her ting. Der lå engang en inde ved kultorvet, men den lukkede desværre

Anmeld

17. september 2009

ønskebørn74

Zafir skriver:

Jeg har bare SÅDAN lyst til mac & cheese... Men jeg kender bare så sjældent nogen der skal til usa... MEN - heldigvis skal Vivi snart derover og hun tager med hjem til mig

Men jeg så lige at man kunne få det i 2 danske netbutikker... Men 80 kr i forsendelse er nok lidt meget for en pakke macaroni og oste-sovs pulver hehe... - Den ene kunne dog afhentes, så hvis jeg var i slagelse, så ved jeg godt lige hvor jeg skulle stikke snuden ind forbi...

Er der noget der får jeres mundvand til at løbe, selvom frokostpausen er ved at være slut? 

Jeg har lige fundet det på nettet til 31 kr...

http://www.yellowman.dk/index.php?main_page=index&cPath=1255_1259

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.