Jeg har været utro.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2015

Frustreret13

Anonym skriver:

Folk er velkommen til at kommentere så du kan læse med og selv spørge ind. Jeg har intet at skjule for dig.

Jamen så lad os da fortælle hele historien, fremfor de ting der lige vægter den ene vej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2015

Anonym trådstarter

Frustreret13 skriver:

Jamen så lad os da fortælle hele historien, fremfor de ting der lige vægter den ene vej?

Go for it. Nu fortalte jeg det der gik mig på pt. Men gå i krig

Anmeld

16. august 2015

Frustreret13

Anonym skriver:

Du misforstår mig. JEg er enig i at valget og handlingen er mit ansvar. Uden tvivl. Det jeg mener er at, vores forhold var å skidt, at vi begge forsømte hinanden, som desværre gjorde, jeg tog de valg jeg gjorde.

Vi havde nogle uheldige perioder som vi begge var skyld i ja. Det har bare ikke noget med valget om at være utro at gøre. Slet ikke når det er 4 gange.  

Det er et direkte bevist valg. 

Anmeld

16. august 2015

Frustreret13

Anonym skriver:

Go for it. Nu fortalte jeg det der gik mig på pt. Men gå i krig

Så jeg skal fortælle de eskapader du har lavet og hvor grov det var?

Anmeld

16. august 2015

Anonym trådstarter

Frustreret13 skriver:

Vi havde nogle uheldige perioder som vi begge var skyld i ja. Det har bare ikke noget med valget om at være utro at gøre. Slet ikke når det er 4 gange.  

Det er et direkte bevist valg. 

Jeg har sagt og siger det gerne igen. VALGET VAR MIT! Affødt af vores usunde forhold. Men mit og kun mit ansvar.

JA jeg så den ene 1 gang i 2013 og 1 gang for 13 uger siden. For 13 uger siden så jeg 1 mere som slikkede mig 2 gange. Korrekt.

Anmeld

16. august 2015

Anonym trådstarter

Frustreret13 skriver:

Så jeg skal fortælle de eskapader du har lavet og hvor grov det var?

Hvis du får det bedre, får afløb etc. Så gør det.

Anmeld

16. august 2015

Anonym trådstarter

Jeg har haft meget svært ved ærlighed over for ham.

Især da jeg skulle bekende utroskab. Det kom ud i små bidder, selv ting som ikke havde seksuel karakter. Alene fordi jeg var bange for at fortælle ham sandheden, såre ham endnu mere. Men mest af alt for at miste ham og se hans vrede.

Anmeld

16. august 2015

Frustreret13

Anonym skriver:

Jeg har sagt og siger det gerne igen. VALGET VAR MIT! Affødt af vores usunde forhold. Men mit og kun mit ansvar.

JA jeg så den ene 1 gang i 2013 og 1 gang for 13 uger siden. For 13 uger siden så jeg 1 mere som slikkede mig 2 gange. Korrekt.

Hvis der er noget i vejen med bilen, så fikser man den sgu da. Man går ikke ud og prøvekøre en anden.... 4 gange...

Anmeld

16. august 2015

Anonym trådstarter

Ja jeg havde oprettet en dating profil og en tinder. Havde den i nogen dage, opdagede det ikke gav mig det jeg manglede fra ham. Begær, kærlighed, taknemmelighed etc. Det ændre ikke på jeg alligevel var utro. At min utroskab intet betød. At jeg ikke fik noget som helst ud af det, udover en ulykkelig ægtemand og et ægteskab der vakler.

Var det det værd. NEJ.

Anmeld

16. august 2015

Anonym trådstarter

Frustreret13 skriver:

Hvis der er noget i vejen med bilen, så fikser man den sgu da. Man går ikke ud og prøvekøre en anden.... 4 gange...

Korrekt. Men det gjorde jeg så ikke. Jeg kan ikke gøre mine handlinger om.

Jeg lod det ske. Jeg tager ansvar for mine handlinger.

Jeg er udmærket klar over, det var forkert og den dummeste beslutning i mit liv.

Jeg ved, hvor lang og sej en kamp vi/jeg skal igennem for at komme ovenpå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.