Jeg har været utro.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2015

Frustreret13

Christine skriver:

100% ægte desværre. Jeg sidder i køkkenet og hun i stuen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2015

Abracadabra

I er bindegale begge to. Hvorfor hulen TALER I ikke sammen i stedet for at køre det over en debatside? 

I skal hverken have en trekant eller siliconebryster, I skal have en parterapeut. Eller en skilsmisseadvokat. 

Anmeld

16. august 2015

Anonym trådstarter

Frustreret13 skriver:

Du skriver at du ikke kan løfte hele opgaven alene?

Undskyld mig, men hvad tror du jeg laver hver evig eneste dag, 24/7 og sikker 365?

Tror du bare jeg sidder på mine hænder og håber på at tingene bare går over?

Jeg skal endnu engang til psykolog i næste uge og denne gang fortælle at det altså ikke var mig alligevel der var fuldkommen retarderet. 

Jeg holder hele det her emne totalt skjult for alt og alle, pånær min absolut bedste ven som jeg stoler mest på i hele verden, kun for at det ikke kommer ud at du har været mig utro, men at det stadig er mig den er gal med. 

Jeg hviler fandeme ikke på laverbærblade. Jeg er ét stor omvandrende vandballon på 6000 ton, der skal manøvre mit fede korpus rund i en skov af kaktus uden at få en ridse. For får jeg en ridse, så ved alle lige pludseligt hvad der er sket, og alt vil pludseligt ændre sig til noget meget meget værre. 

Så fortæl mig ikke at du ikke kan gøre det alene. 

Jeg ved udmærket godt du har dine ting at danse rundt med.

Som jeg har sagt før, så kan vi sige det til alle og enhver, for hvis vi elsker hinanden og vil hinanden, så vil vores familie og omgangskreds støtte os.

Hvorfor tror du jeg skriver herinde? Jeg har heller ingen at gå til.

Jeg mener vi har hver vores opgave, min er at skabe tillid til dig igen og vise jeg elsker dig og vil os mere end noget andet.

Din er eks. at vise du kan tilgive mig, hvis du kan det self.

Vores er at passe på hinanden hver dag, tale sammen om det der gør ondt og det der gør godt. Ikke kaste med mudder. Arbejde sammen som en team om kærligheden og ikke imod det.

Vide at hver handling den anden foretager sig, ikke er med henblik på at såre den en.

At tale om hvad der hjælper, både for dog og for mig. Hvad den anden part ikke kan og godt kan.

Hvorfor der eks er behov for en 3 kant, og forsøge at acceptere jeg har mine issues med en 3 kant, som du ikke bør kunne forstå.

Anmeld

16. august 2015

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

I er bindegale begge to. Hvorfor hulen TALER I ikke sammen i stedet for at køre det over en debatside? 

I skal hverken have en trekant eller siliconebryster, I skal have en parterapeut. Eller en skilsmisseadvokat. 

Fordi vi ikke kan tale sammen uden det går op i hat og briller.

Anmeld

16. august 2015

Anonym trådstarter

Jeg lukker tråden. Undskylder vores opførsel og takker alle som kom med input, ud fra den sparsomme viden.

Anmeld

16. august 2015

Frustreret13

Loa skriver:

Jeg har godt nok ondt af dig når jeg læser det her. 

Er i sikre på at i skal være sammen jer to? 

Ja, jeg har aldrig været I tvivl. Det er dét der gør alt det her fuldkommen åndssvagt. Jeg elsker hende mere end nogen anden kvinde jeg nogensinde har elsket. Var det ikke tilfældet, så var jeg gået, præcis som i mit tidligere ægteskab. 

Anmeld

16. august 2015

Christine

Frustreret13 skriver:

100% ægte desværre. Jeg sidder i køkkenet og hun i stuen.

Det er jeg ked af  

Held og lykke! Jeg håber i finder ud af det. 

Anmeld

16. august 2015

mortilsilke

Jeg kan heller ikke andet end at tænke troll.... Det er for underligt....

Anmeld

16. august 2015

Carina:-)

Christine skriver:

Samme tanke. Det virker ærligt talt besynderligt at han lige skulle få nys om at hun sidder herinde og laver indlæg. Og så selv få lyst til at lave en profil. Jeg kan tage fejl men så synes jeg ærlig talt i skulle slukke jeres computer og begynde at tale sammen istedet for at lave en soap opera online. 

Anmeld

16. august 2015

Frustreret13

Abracadabra skriver:

Enig. Direkte til den lukkede...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.