Anonym skriver:
Jeg kan ikke love dig jeg bliver din drømmekvinde. Jeg kan love dig, jeg vil gøre alt for at blive det. Alt for at du kan tilgive mig.
Men kun du kan bestemme om du vil og kan det.
Jeg er her ikke for penge eller tryghed. Jeg er sammen med dig af egoistiske grunde. Jeg elsker dig, vil ikke leve uden dig, jeg tror på du kan gøre mig lykkelig og jeg ved jeg kan gøre dig lykkelig, hvis jeg får lov. Jeg vil se hvordan du ældes, være en del af dit eventyr.
Men jeg kan ikke selv løfte hele opgaven. Hvis vi skal have et sundt forhold igen, så må vi begge arbejde på det sammen og hver for sig.
Du skriver at du ikke kan løfte hele opgaven alene?
Undskyld mig, men hvad tror du jeg laver hver evig eneste dag, 24/7 og sikker 365?
Tror du bare jeg sidder på mine hænder og håber på at tingene bare går over?
Jeg skal endnu engang til psykolog i næste uge og denne gang fortælle at det altså ikke var mig alligevel der var fuldkommen retarderet.
Jeg holder hele det her emne totalt skjult for alt og alle, pånær min absolut bedste ven som jeg stoler mest på i hele verden, kun for at det ikke kommer ud at du har været mig utro, men at det stadig er mig den er gal med.
Jeg hviler fandeme ikke på laverbærblade. Jeg er ét stor omvandrende vandballon på 6000 ton, der skal manøvre mit fede korpus rund i en skov af kaktus uden at få en ridse. For får jeg en ridse, så ved alle lige pludseligt hvad der er sket, og alt vil pludseligt ændre sig til noget meget meget værre.
Så fortæl mig ikke at du ikke kan gøre det alene.