Jeg har været utro.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2015

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Og hvad så, hvis trekanten rent faktisk kommer til at betyde noget - det kan ingen af jer jo kontrollere? Hvis den fører til flere sårede følelser, hvis en af jer bliver jaloux, hvis en af jer får følelser for tredjeparten? 

Man kurerer ikke ondt med mere ondt. Hvis det er hans definition af at "arbejde for forholdet", er jeg ikke optimistisk på jeres vegne. Det er muligt, at dit sidespring også - oven i hans sårede følelser - har "tændt" noget i ham og givet ham fantasier, han nu ønsker at udleve, men det er at lege med ilden. 

Den slags eksperimenter skal bygge på tillid og rene linjer, ikke på kaos og jalousi. 

Det er jeg meget meget enig i.

Han ser det bare ikke på samme måde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er enig med dem der siger at I bør gå i parterapi. Det har i, i den grad brug for. Der er ingen undskyldninger for at være utro (hvilket du også selv er inde på) men der ligger jo tydeligvis en masse bag som I skal have rettet op på hvis I skal være sammen fremover. Jeg synes en trekant er en forfærdelig ide. Hvis han ved hvor ondt det gør så er der da absolut ingen grund til at du også skal mærke det. Ud fra hvad du skriver er du jo ikke et sekund i tvivl om at det du har gjort er dybt forkert. Jeg tror terapi er den eneste løsning for jer

Jeg må spørge ham og se hvad han siger til det..

Der er vidst ikke andet for.

og ja, jeg er helt klar over hvad jeg har gjort...

Anmeld

16. august 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nu har jeg som sagt selv fået psykologhjælp. Og mine tanker om hævn osv ændrede sig fuldstændig. Så se hvordan han ser på det når han har fået hjælp. 

Også vil jeg anbefale parterapi. Det fik vi. Det hjalp mig til at forstå. Nu var vores situation så lidt anderledes da det var grundet alkohol og stofmisbrug (hvorfor jeg også skriver anonymt så han ikk hænges ud). 

Jeg vil foreslå ham det. Hvor er det skønt du tænker på ham

Jeg tror at utroskab er utroskab, ligegyldigt hvad der ligger bag, er det en problemstilling, begge parter er med til at skabe.

Anmeld

16. august 2015

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Det lyder ikke længere som om I er gode for hinanden.

Enten tilgiver man og arbejder på at finde hinanden sammen mha parterapi/sexolog o.lign. Eller også siger man tak for kampen og går hver til sit. 

Man forslår IKKE en trekant, hvad i alverden skulle det hjælpe? ?

Pøj pøj med det.

Tak.

Nej jeg tænker heller ikke det er den sundeste form for stabilisering for os begge.

Jeg må vel se hvad tiden bringer og tage den sekund for sekund og vise ham jeg elsker ham og vil os.

Anmeld

16. august 2015

Anonym

dorthemus skriver:

Det lyder ikke længere som om I er gode for hinanden.

Enten tilgiver man og arbejder på at finde hinanden sammen mha parterapi/sexolog o.lign. Eller også siger man tak for kampen og går hver til sit. 

Man forslår IKKE en trekant, hvad i alverden skulle det hjælpe? ?

Pøj pøj med det.

Du lyder som en der ikke har prøvet det før. Så sort og hvidt er det bare ikke.

Anmeld

16. august 2015

Frustreret13

Super du skriver indlæg herinde og ikke lige giver en headsup skat. 

Skal jeg lige smide vores navne og adresser mens vi er igang?

WTF...

Vi kan godt tage den diskussion her for åben skærm hvis du ønsker?

Anmeld

16. august 2015

Anonym

Anonym skriver:

Jeg vil foreslå ham det. Hvor er det skønt du tænker på ham

Jeg tror at utroskab er utroskab, ligegyldigt hvad der ligger bag, er det en problemstilling, begge parter er med til at skabe.

Utroskab er selvfølgelig utroskab. Men jeg er ikke enig i at det er noget begge parter er med til at skabe. Jeg havde en skyld i at min mand var mig utro dengang. Det var ene og alene ham og hans stof og alkohol misbrug. 

Han har aldrig manglet noget fra mig og vi havde et godt forhold.

utroskab er altid ens eget valg og skyld. Ikke partneren. 

Anmeld

16. august 2015

Anonym trådstarter

Frustreret13 skriver:

Super du skriver indlæg herinde og ikke lige giver en headsup skat. 

Skal jeg lige smide vores navne og adresser mens vi er igang?

WTF...

Vi kan godt tage den diskussion her for åben skærm hvis du ønsker?

Folk er velkommen til at kommentere så du kan læse med og selv spørge ind. Jeg har intet at skjule for dig.

Anmeld

16. august 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Utroskab er selvfølgelig utroskab. Men jeg er ikke enig i at det er noget begge parter er med til at skabe. Jeg havde en skyld i at min mand var mig utro dengang. Det var ene og alene ham og hans stof og alkohol misbrug. 

Han har aldrig manglet noget fra mig og vi havde et godt forhold.

utroskab er altid ens eget valg og skyld. Ikke partneren. 

Du misforstår mig. JEg er enig i at valget og handlingen er mit ansvar. Uden tvivl. Det jeg mener er at, vores forhold var å skidt, at vi begge forsømte hinanden, som desværre gjorde, jeg tog de valg jeg gjorde.

Anmeld

16. august 2015

Frustreret13

Anonym skriver:

Folk er velkommen til at kommentere så du kan læse med og selv spørge ind. Jeg har intet at skjule for dig.

Jamen så lad os da fortælle hele historien, fremfor de ting der lige vægter den ene vej?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.