Hck skriver:
Ja, det kan vi da godt, men derfor for de jo stadigvæk 12 % af den licens man betaler, så det er jo altså ikke kun drs statslige propaganda man støtter som du siger.
for mig lyder det som om at du har et eller andet imod staten generalt og lige nu tørrer den af på af så vil du ikke betale licens.
som en anden skriver , er der jo flere ting i samfundet som vi betaler til, som vi måske ikke lige bruger nuværende tidspunkt, men man ved jo aldrig om man kommer til det en dag.
Du har ikke noget imod at staten bestemmer hvilke nyheder vi skal have eller hvilke programmer vi skal se? Og kom ikke og sig at DR (eller andre medier for den sags skyld) ikke er farvede. Et godt eksempel er valgdebatterne under valgkampen.
Du betaler sådan set dobbelt op, hvis du både betaler licens og for en tv-pakke. Hvis licensen endelig skal være, kunne man jo med rette ligge den ind under prisen for en tv-pakke, så man reelt set kun betaler for noget man bruger.
Men ja, du har opdaget mig. Shame on me. Jeg bryder mig ikke om staten og dertil underliggende instanser, som f.eks. SKAT og DR. Hvor bliver steningen af? Og hvorfor er jeg ikke allerede flyttet til Somalia? Jeg hører jo slet ikke til i det danske samfund, vel? Der er jo kun plads til rygklappere.
Anmeld
Citér