Hck skriver:
Jeg skriver ikke om generalt, men netop om mor og far kan ta på en kæreste/ bevar ægteskabets tur og ja, det mener jeg sagtens at man kan.
du for det lidt til at lyde at fordi at jeg skriver sådan, så er jeg en skidt mor med en masse dårlige undskyldninger for at få mine børn passet.
og, ja, jeg ser ikke noget problem i at barnet savner sin mor et par dage, hvis mor og far trænger til at koble af og få ny energi ( det kunne faktisk være at skillesmisse procenten ikke var så høj hvis flere gjorde det.)
til sidst kan jeg fortælle dig at jeg altid kun har arbejdet deltid, så jeg havde mere tid sammen med ungerne da de var små, så det er ikke fordi at jeg har dårlig samvitighed over noget
Jeg ser et stort problem i, at et barn, der ikke forstår, at mor og far nogensinde kommer tilbage, savner dem. Ingen kan sætte sig helt ind i, hvilke følelser, det må fremprovokere hos et lille barn, og jeg synes simpelthen ikke, man som forældre kan være bekendt at sætte sit barn i en situation, vi kun kan gisne om, hvordan det vil opleve.
Jeg synes, det er skidt, hvis der skal fem dages ferie til at afværge en skilsmisse, og sådan tror jeg ikke, det hænger sammen for nogen. Hvis der er behov for, at de voksne får tid sammen alene, kan det gøres på så uendeligt mange andre og for børnene mindre dramatiske måder end at rejse på ferie i fem dage.
Anmeld
Citér