Anonym skriver:
Hej
manden og jeg vil rejse for første gang uden børnene...
Vores søn på 4,5 år og datter på 1,8 mdr .. Vi skal være væk i 5 dage ... Mine forældre vil passe dem ... Jeg er bar så bekymret og kommer jeg overhovedet til at nyde det uden dem ... Vi er normalt aldrig typen der rejser uden ungerne .. Tager dem altid med men denne gang ville vi være kæreste og ikke ha så meget ansvar ..
Er bekymret for vores datter om hun er for lille og vil savne mig ?
Det kommer an på barnet og når det ikke er ofte, kan I godt, hvis hun er tryg ved dine forældre. Ja, det kan være hårdt, nok mest for jer, jeg er sikker på at begge jeres børn vil have det skønt hos dine forældre.
Og hvor langt væk vil i være?
Jeg kender en der har sine børnebørn en uge hver eneste sommer, og yngste var lige godt et år første gang. Hun elskede det.. Hun var vant til at være hos sin farmor, og var tryg, og hendes bror og kusiner var der også.. Jeg har også passet min nevø fra tirsdag til søndag, da han var lidt over 2år, og han klarede det super, for han var tryg ved mig og min søster.
Så som sagt, det kommer an på barnet, på jer..
Ja, jeg ved godt at der er nogen der siger, en overnatning pr.år, men jeg er mere tilhænger af at se på barnet.
Har dine forældre passet hende med overnatning?
Anmeld
Citér