Hævne sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2015

Diosa85

LonglivetheQueen skriver:

Det jo ikke TS der søger hævn. hun spørger jo netop herinde for at høre om det ikke er ulovligt at gøre det som hendes bekendte har tænkt sig at gøre.

Synes fandme godt nok folk taler grimt til TS, taget i betragtning at hun bare søger information og råd om emnet.

Historien melder intet om om det faktisk er ts der vil hævne sig på en. Ts opretter tråd som anonym og skriver kun om "hvis en person" som ligeså godt kan være personen selv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2015

MomInTheMaking

Diosa85 skriver:

Historien melder intet om om det faktisk er ts der vil hævne sig på en. Ts opretter tråd som anonym og skriver kun om "hvis en person" som ligeså godt kan være personen selv. 

Hun skriver om at en anden person har sagt de vil søge hævn på facebook.

Og jeg er enig i at det ligeså godt kan være en kryptisk måde at spørge for sig selv. Men jeg har ikke et menneskesyn der hedder skyldig ind til andet er bevist. Jeg vælger selvfølgelig at tro på TS og svare på det hun spørger om, istedet for at nedgøre hende for noget, hun skriver en anden vil gøre.

Anmeld Citér

23. juni 2015

MomInTheMaking

Mom skriver:

Arghh, hun spørger direkte en anden i tråden om denne måske har en anden ide til hævn, så om ik andet, så er hun vist med på hævnbølgen så at sige.

Hun skriver faktisk ordret " Siger du at du har andre forslag til hævn?"

I mit hoved kan det faktisk lige så godt være at hun ikke har forstået det den anden skriver og tror det er det personen hun kommentere mener, TS er tydeligt ikke den bedste til at formulere sig på skrift og jeg ville aldrig bare konkludere på den måde og hvis jeg gjorde ville jeg i hvert fald ikke angribe TS, men rådgive.

At angribe kan aldrig være konstruktivt. Had avler had.

Anmeld Citér

23. juni 2015

Diosa85

Hun skriver om at en anden person har sagt de vil søge hævn på facebook.

Og jeg er enig i at det ligeså godt kan være en kryptisk måde at spørge for sig selv. Men jeg har ikke et menneskesyn der hedder skyldig ind til andet er bevist. Jeg vælger selvfølgelig at tro på TS og svare på det hun spørger om, istedet for at nedgøre hende for noget, hun skriver en anden vil gøre.

Det skal du selvfølgelig også have lov til. Men syntes da på ingen måde der er nogen der sviner ts til. Men derimod giver sin mening situationen. Men lad det være ved det

Anmeld Citér

23. juni 2015

MomInTheMaking

Diosa85 skriver:

Det skal du selvfølgelig også have lov til. Men syntes da på ingen måde der er nogen der sviner ts til. Men derimod giver sin mening situationen. Men lad det være ved det

Jeg har aldrig skrevet at der er nogen der sviner hende til. Men at der bliver talt grimt og ikke særlig konstruktivt. Generelt er det jo lidt et problem, at folk ikke kommer med rådgivning til det spørgsmål der bliver stillet, men kun giver deres mening om TS og hendes bekendte til kende.

Fair nok at man har brug for at fortælle alle, hele tiden, hvad man mener om ting, men måske man lige skulle prøve at svare på det reelle spørgsmål før man giver sin mening til kende.

Der er jo faktisk et helt rigtigt svar på det spørgsmål hun stiller, som lyder "er det ulovligt at lave en falsk facebook profil og svine andre ti?l" Ja, det er ulovligt at svine andre til, nej det er ikke ulovligt at lave en falsk facebook profil.

Anmeld Citér

23. juni 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Hun skriver faktisk ordret " Siger du at du har andre forslag til hævn?"

I mit hoved kan det faktisk lige så godt være at hun ikke har forstået det den anden skriver og tror det er det personen hun kommentere mener, TS er tydeligt ikke den bedste til at formulere sig på skrift og jeg ville aldrig bare konkludere på den måde og hvis jeg gjorde ville jeg i hvert fald ikke angribe TS, men rådgive.

At angribe kan aldrig være konstruktivt. Had avler had.

Du kan give mig ligeså mange , som.du føler for

Jeg hader ikke, faktisk aldrig. Men en skideballe er engang imellem på sin plads, og det mente jeg den var her. Du skal selvfølgelig være velkommen til at mene noget andet.

Men, når det er sagt så kan jeg ikke se at du og jeg har mere at debattere i denne aktuelle tråd, da jeg nu hellere vi høre hvad TS har af eventuel forklaring (og jeg formoder at du ikke er TS).

Anmeld Citér

23. juni 2015

Diosa85

Jeg har aldrig skrevet at der er nogen der sviner hende til. Men at der bliver talt grimt og ikke særlig konstruktivt. Generelt er det jo lidt et problem, at folk ikke kommer med rådgivning til det spørgsmål der bliver stillet, men kun giver deres mening om TS og hendes bekendte til kende.

Fair nok at man har brug for at fortælle alle, hele tiden, hvad man mener om ting, men måske man lige skulle prøve at svare på det reelle spørgsmål før man giver sin mening til kende.

Der er jo faktisk et helt rigtigt svar på det spørgsmål hun stiller, som lyder "er det ulovligt at lave en falsk facebook profil og svine andre ti?l" Ja, det er ulovligt at svine andre til, nej det er ikke ulovligt at lave en falsk facebook profil.

Det er så i mod facebooks regler at have falsk profil derinde. Og det er ulovligt at udgive sig som en anden i det offentlige rum. :-) men pyt. Ingen grund til at du og jeg skal starte en diskution. :-)

Anmeld Citér

23. juni 2015

Anonym trådstarter

Tak for dit svar og forståelse 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Bshizzle

ULOVLIGHEDER!!!!!!!... .. Og direkte barnligt/latterligt af personen at ville hævne sig på den måde. 

Ja det er ikke lovligt at oprette falske profiler på Facebook.

Hvis jeg sad i dette tilfælde og viste at en person ville gøre noget så barnligt som dette, så ville jeg ikke være rad for at anmelde personen/falske profil.. 

Ven eller ej... Det er ikke i orden! 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Anonym trådstarter

Til jer alle 

vil jeg sige 

1. Nej vi er ikk teenager

2. Jeg er bare en der stillet et spørgsmål

3. Jeg kan se på jeres svar at jeg har formuleret mig rigtig dårlig. Det beklager jeg så vil prøve forfra. 

Lad os kalde den person der vil hævne sig for A og den person A vil hævne sig på er B. Godt så 

A vil hævne sig på B på facebok men grund til A vil lave en falsk bruger er SEMPELTHEN fordi så B ikk genkender A for ellers vil B måske gør noget så A kan komme i livsfare. ( og der mener jeg ikk melde til politi. Det ikk sådan nogle ting) 

grundet A vil hævne sig er pga 2 ting.                                                 1. Fordi B skylder A nogle penge.                                                       2. For at mindske  risiko for at B bedrager flere mennesker ud over A. 

Håber det bliv lidt mere forståeligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.