Omsorgsgiver skriver:
Hold kæft "undskyld mit sprog" hvor er jeg træt af al den negativitet omkring DF!! Ja, jeg har stemt DF og det er ikke kun pga deres udlændinge politik men også pga deres politik omkring ældre og dyrevelfærden!!! De er ikke et racistisk parti men et realistisk parti!! Så stop klynkeriet!!
Sorry mit sure opstød men nu har jeg altså fået nok!
Ved du hvad jeg kan faktisk nikke til en del DF siger fx dagpenge, ældre, folkeskolen.
Men at påstå der ikke er personer også af de der tegner partiet som er racistiske, er rigtig svært at fastholde når man fx ser en liste som denne:
http://politiken.dk/indland/politik/ECE2721051/24-kontroversielle-forslag-fra-dansk-folkeparti/
Det kan godt være det for nogle blot er lig realisme at man inden grad skal minimere islam og muslimer i DK, men det er også en del af en racistisk tankegang at man vælger en befolkningsgruppe ud og gør dem til syndebukke.
En fra DF blev spurgt til om han mente at også EU borgere skulle af med deres arbejde hvis en dansker kunne tage jobbet. Til det svarede han: ja selvfølgelig, så længe en dansker kan tage jobbet så må det ikke besættes af en anden fra et andet land. Det ville her hjemme betyde min mand fra Italien, der har boet i DK i 20 år og betalt skat, knokler sine 37+ timer skulle siges op fordi han har beholdt sit italienske statsborgerskab - alt for at ramme østeuropæer og muslimer - ej kom nu, det er ikke realistisk det er dumt 
Vi sender et signal til omverden, og det signal er ikke godt for vores erhvervsliv
Anmeld
Citér