Hck skriver:
Nej, du har ikke skrevet nogle steder at alle der ikke stemte som dig var inkompotente, det har jeg heller ikke skrevet at du har, jeg skrev om alle skulle synes det om hinanden. Men jeg kan stadigvæk ikke se hvad det har med inkompotance at gøre , det man har stemt, vi har jo alle forskellige meninger og holdninger, men er bestemt ikke politisk inkompetente af den grund.
Du har ret til din holdning. Grunden til at ordet inkompetence kom ind i billedet, var fordi en anden bruger spurgte om jeg synes, hun er naiv og inkompetent, fordi hun stemte DF. Jeg svarede, at jeg ikke synes, at hun er naiv, men politisk inkompetent, fordi hun stemmer på baggrund af en given udlændingepolitik. Jeg har understreget flere gange at det fra min side af udelukkende er udtryk for politisk uenighed og jeg forbeholder mig stadig retten til at bruge ord som politisk inkompetence, da det i min optik er en afspejling af min egen personlige holdning. At stemme for en politik, der ekskluderer mennesker grundet religion, hudfarve eller kultur, synes jeg er så trist, at jeg i virkeligheden får lyst til at bruge ord, som er langt grimmere end politiktisk inkompetence.
Anmeld
Citér