Det ser ud til at DF får flere stemmer end venstre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2015

Anpau

Mom skriver:

Det med værdierne var et spørgsmål til dig, hvordan tolker du det med de grundlæggende værdier? For tænker det er meget individuelt.

Dernæst er det med Tyrkerne, klokkeklart under deres EU politik, som en af deres mærkesager.

Jeg kan ikke lige se/huske jeg har skrevet noget med grundlæggende værdier? Jeg skrev, at stort set alle DFs holdninger er jeg enige i. På nær bl.a. at homoseksuelle ikke må gifte sig og få børn. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2015

Sandratoft

Fine_007 skriver:

Jeg synes helt personligt, at det er et udtryk for politisk inkompetence at stemme på et parti som, igen min personlige mening, fremmer racisme i DK. I min optik taler DF til folks fremmedfjenskhed via deres udlændinge politik og det synes jeg er skræmmende og fordummende. Derfor min udmelding. Jeg omtaler kun DF, for det er jo det parti som diskuteres i det her indlæg. Jeg nævner ingen steder, at alle der ikke stemmer som jeg er gal på den. 

Så du er imod DF pga deres udlændingepolitik?

Hvordan har du det med socialdemokraterne?

Anmeld Citér

20. juni 2015

Fine_007

Sandratoft skriver:

Så du er imod DF pga deres udlændingepolitik?

Hvordan har du det med socialdemokraterne?

Ja, primært

Jeg har det lidt stramt med socialdemokraterne. Jeg stemte Enhedslisten. 

Anmeld Citér

20. juni 2015

Sandratoft

Fine_007 skriver:

Ja, primært

Jeg har det lidt stramt med socialdemokraterne. Jeg stemte Enhedslisten. 

Men synes du også at de socialdemokratiske vælgere er inkompetente?

Anmeld Citér

20. juni 2015

Fine_007

Sandratoft skriver:

Men synes du også at de socialdemokratiske vælgere er inkompetente?

Ja. Dem der stemmer på baggrund af rasistiske holdninger eller på baggrund af en stram udlændingepolitik forstår jeg ikke. 

Anmeld Citér

20. juni 2015

Fine_007

Fine_007 skriver:

Ja. Dem der stemmer på baggrund af rasistiske holdninger eller på baggrund af en stram udlændingepolitik forstår jeg ikke. 

Jeg kommenterer oprindeligt herinde på en, der primært stemte DF grundet deres udlændingepolotik. Det er det, jeg debatterer udfra. 

Anmeld Citér

20. juni 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg kan ikke lige se/huske jeg har skrevet noget med grundlæggende værdier? Jeg skrev, at stort set alle DFs holdninger er jeg enige i. På nær bl.a. at homoseksuelle ikke må gifte sig og få børn. 

Du skrev noget om DF's udlændingepolitik, og deri ligger at udlændinge skal følge DK's grundlæggende værdi b.la. demokrati og ytringsfrihed - også spørger jeg blot om hvad du lægger i ordet b.la? Da jeg tænker at det må være meget individuelt hvad folk mener det udover de to nævnte ting også lægger under grundlæggende værdier?

Se dit tidligere svar på side 11

Anmeld Citér

20. juni 2015

Hck

Profilbillede for Hck
Fine_007 skriver:

Jeg synes helt personligt, at det er et udtryk for politisk inkompetence at stemme på et parti som, igen min personlige mening, fremmer racisme i DK. I min optik taler DF til folks fremmedfjenskhed via deres udlændinge politik og det synes jeg er skræmmende og fordummende. Derfor min udmelding. Jeg omtaler kun DF, for det er jo det parti som diskuteres i det her indlæg. Jeg nævner ingen steder, at alle der ikke stemmer som jeg er gal på den. 

Nej, du har ikke skrevet nogle steder at alle der ikke stemte som dig var inkompotente, det har jeg heller ikke skrevet at du har, jeg skrev om alle skulle synes det om hinanden. Men jeg kan stadigvæk ikke se hvad det har med inkompotance at gøre , det man har stemt, vi har jo alle forskellige meninger og holdninger, men er bestemt ikke politisk inkompetente af den grund. 

Anmeld Citér

20. juni 2015

Fine_007

Hck skriver:

Nej, du har ikke skrevet nogle steder at alle der ikke stemte som dig var inkompotente, det har jeg heller ikke skrevet at du har, jeg skrev om alle skulle synes det om hinanden. Men jeg kan stadigvæk ikke se hvad det har med inkompotance at gøre , det man har stemt, vi har jo alle forskellige meninger og holdninger, men er bestemt ikke politisk inkompetente af den grund. 

Du har ret til din holdning. Grunden til at ordet inkompetence kom ind i billedet, var fordi en anden bruger spurgte om jeg synes, hun er naiv og inkompetent, fordi hun stemte DF. Jeg svarede, at jeg ikke synes, at hun er naiv, men politisk inkompetent, fordi hun stemmer på baggrund af en given udlændingepolitik. Jeg har understreget flere gange at det fra min side af udelukkende er udtryk for politisk uenighed og jeg forbeholder mig stadig retten til at bruge ord som politisk inkompetence, da det i min optik er en afspejling af min egen personlige holdning. At stemme for en politik, der ekskluderer mennesker grundet religion, hudfarve eller kultur, synes jeg er så trist, at jeg i virkeligheden får lyst til at bruge ord, som er langt grimmere end politiktisk inkompetence. 

Anmeld Citér

20. juni 2015

Hck

Profilbillede for Hck
Fine_007 skriver:

Du har ret til din holdning. Grunden til at ordet inkompetence kom ind i billedet, var fordi en anden bruger spurgte om jeg synes, hun er naiv og inkompetent, fordi hun stemte DF. Jeg svarede, at jeg ikke synes, at hun er naiv, men politisk inkompetent, fordi hun stemmer på baggrund af en given udlændingepolitik. Jeg har understreget flere gange at det fra min side af udelukkende er udtryk for politisk uenighed og jeg forbeholder mig stadig retten til at bruge ord som politisk inkompetence, da det i min optik er en afspejling af min egen personlige holdning. At stemme for en politik, der ekskluderer mennesker grundet religion, hudfarve eller kultur, synes jeg er så trist, at jeg i virkeligheden får lyst til at bruge ord, som er langt grimmere end politiktisk inkompetence. 

Hvad tænker du mere nøjagtigt på med min holdning ?. Jeghar faktisk ikke stemt på df, som det lyder som for mig, at du tror. Jeg reageret bare på om man var politisk inkompotent eller ej.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.