Det ser ud til at DF får flere stemmer end venstre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2015

Anpau

Mom skriver:

Men hvis du stemt DF udfra det er det parti du finder dig selv mest enig i. Hvad er det så reelt?

Du skriver i et tidligere indlæg at du er enig med DF i, at udlændinge skal have grundlæggende danske værdier, såsom ytringsfriheden og demokratiet. Men hvilke andre grundlæggende værdier mener du der er tale om? 

Lovgivningen er for mig at se ikke en grundlæggende værdi, det er en forudsætning?

Hvad med deres EU politik?

Jeg skriver jo lige, at jeg fik formulerer mig forkert? Og så bagefter forklarer jeg dig hvad der er jeg skulle have skrevet. 

jeg mener bestemt EU skal have mindre indflydelse på Danmark. Jeg mener dog ikke vi har råd til at miste det, men vi skal passe på med ikke at afgive for meget magt. Vi får det aldrig tilbage igen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2015

Anpau

Mom skriver:

Skolegang? Er det fordi du mener der er skolepligt?

For det har vi ikke i DK, vi har derimod undervisningspligt.

Køkultur, det er efter min mening ikke dansk, for det er det mange "etniske" danskere der end ikke kan finde ud af

Jeg mener naturligvis undervisningspligt

Jeg står ved kassen, og jeg oplever ofte at de ældre indvandre (særligt fra Mellemøsten) er meget utålmodige når de står i kø eller hvis jeg snakker med en kunde i telefonen. Heldigvis er de unge bare skide gode, og det tyder jo på, at de er opdraget ordenligt

Nu er det jo så heller ikke liiiiige det min stemme står og falder med. 

Anmeld Citér

20. juni 2015

nebbe

Bella&Lina skriver:

Ja sådan kan man se på det når man ikke kender baggrunden for min støtte til deres udlændinge politik men tak fordi du konkludere , det fortæller vidst mere om dig og din uvidenhed og naivitet, end om min... Havde du nu spurgt mig, undrende, hvorfor jeg dog er enig i deres udlændinge politik, så kunne DU måske blive klogere idag, men det du skriver er jo blot et forsøg på og få mig til og lyde inkompetent.... Mærkelig måde og prøve og debattere på....

At fremstå inkompetent klarer du helt uden hjælp her.

Mennesker som dig bekræfter helt og fuldkommen mine tanker omkring den gennemsnitlige DF vælger. 

Anmeld Citér

20. juni 2015

Carina:-)

Synes godt nok debatten har taget en træls drejning.

Nu har vi jo heldigvis retten i DK til selv at vælge hvilke værdier vi finder vigtige. 

Og at man ikke er enig giver ikke en ret til at hentyde at andres intelligens må være begrænset bare fordi de har nogle andre værdier end en selv. 

Jeg har også meget ringe forståelse for at der er nogen der kan stemme Enhedslisten især når man tænker på deres opfordring til revolution over for dem de mener er overklassen som man kunne læse i et partiprogeram -Det er da lige så alvorligt som DF´s opfordringer -Bare over for en anden befolkningsgrp. 

Men det ændre ikke på at bare fordi jeg synes de er langt væk fra vinduet i deres politik så respektere jeg stadig at der er andre der mener noget andet og støtter op om deres holdninger. 

Jeg er ikke Dfér og bliver det aldrig - Men jeg accepterer at mange har en anden holdning og går udfra at de er ved deres fulde fem og dermed i deres gode ret til at stemme som de gør.

Anmeld Citér

20. juni 2015

Studerendemor

Synes godt nok debatten har taget en træls drejning.

Nu har vi jo heldigvis retten i DK til selv at vælge hvilke værdier vi finder vigtige. 

Og at man ikke er enig giver ikke en ret til at hentyde at andres intelligens må være begrænset bare fordi de har nogle andre værdier end en selv. 

Jeg har også meget ringe forståelse for at der er nogen der kan stemme Enhedslisten især når man tænker på deres opfordring til revolution over for dem de mener er overklassen som man kunne læse i et partiprogeram -Det er da lige så alvorligt som DF´s opfordringer -Bare over for en anden befolkningsgrp. 

Men det ændre ikke på at bare fordi jeg synes de er langt væk fra vinduet i deres politik så respektere jeg stadig at der er andre der mener noget andet og støtter op om deres holdninger. 

Jeg er ikke Dfér og bliver det aldrig - Men jeg accepterer at mange har en anden holdning og går udfra at de er ved deres fulde fem og dermed i deres gode ret til at stemme som de gør.

Bare en lille revolution 

Anmeld Citér

20. juni 2015

Carina:-)

Mor i Aarhus skriver:

Bare en lille revolution 

Haha 

Anmeld Citér

20. juni 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anpau skriver:

Jeg mener naturligvis undervisningspligt

Jeg står ved kassen, og jeg oplever ofte at de ældre indvandre (særligt fra Mellemøsten) er meget utålmodige når de står i kø eller hvis jeg snakker med en kunde i telefonen. Heldigvis er de unge bare skide gode, og det tyder jo på, at de er opdraget ordenligt

Nu er det jo så heller ikke liiiiige det min stemme står og falder med. 

Hvad stod og faldt din stemme ved? ( hvis det er ok jeg spørger), for jeg har svært ved at gennemskue det.

Anmeld Citér

20. juni 2015

Skouboe

Anpau skriver:

Nej, det er jeg ikke. Hvor har jeg skrevet dét?

Det har du ikke, men du skrev at du var enig i alt  Hvad DF sagde, pånær deres holdning til homoseksuelle, og DF ønsker at stoppe den grønne omstilling og satse på kul og naturgas, fordi det er billigere end grøn energi.

Anmeld Citér

20. juni 2015

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så må vi vidst bede om kammertonen!

Alle har ret til at have sin mening, men man skal debattere på en ordentlig måde og respektere hinandens forskelligheder..

Fortsat god lørdag

//staff

Anmeld Citér

20. juni 2015

Anpau

Mom skriver:

Hvad stod og faldt din stemme ved? ( hvis det er ok jeg spørger), for jeg har svært ved at gennemskue det.

Jeg siger at min stemme ikke stod og faldt ved det med køkultur. 

Jeg har i tidligere indlæg forklare hvorfor jeg stemmer DF. Pga deres indvandrerpolitik, ønsket om grænsekontrol, deres socialpolitik, ældrepolitik og eu-skepsis. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.