PUHK skriver:
Det er nu engang svært at debattere dette, hvis man ikke har nogle konkrete eksempler, men jeg kunne sikkert godt være en af dem, som du synes er strid. Jeg har været uenig i mange debatter - blandt andet med Carina, som har skrevet tidligere i denne tråd, men det var mit indtryk, at vi nåede en form for forståelse for hinandens synspunkter efter snak frem og tilbage.
Jeg skriver ofte i de tråde, hvor jeg er uenig eller har noget at tilføje, for ellers er der allerede blevet skrevet 10 beskeder før mig, der indeholder præcis det samme, som jeg ville have skrevet. Jeg synes ikke, at jeg er hverken nederdrægtig eller kører en hetz på folk, men jeg må ærligt talt indrømme, at nogle få indlæg er for langt ude, og det kommer mit svar nok til at bære præg af.
Nåå ja du var den der sure kost
havde glemt dit brugernavn så du har ikke præget mig for evigt :)
Nej pjat - jeg er helt enig med dig i at man kan komme langt ved at snakke frem og tilbage -
Og der er flere brugere herinde jeg har været rygende uenige med ,men som jeg i dag sætter voldsom stor pris på fordi man har fundet ud af at forskellighederne alligevel ikke er så store efter hånden som man lærer hinanden at kende :)
Og jeg vil langt hellere have et "hårdt" svar end at folk bare lader som om de er enige -Det bliver da gabende kedeligt i længden.
Jeg er selv en der kan være hård i det skrevne og det prøver jeg da at tænke over at der kan sidde en sårbar person der ikke kender mig og ikke ved at jeg skriver med et glimt i øjet selv om jeg er en sur kost på skrift :)
Men det er da ærgeligt at der er nogen der ligefrem føler at ligegyldigt hvad de skriver så bliver de misforstået / får hårde svar .
Og hver gang der kommer sådan en tråd så prøver jeg at tænke mig om i fremtiden men det går så fløjten hen af vejen og gætter på at jeg er en af dem der såret nogen unødigt i flere debatter og det er da noget jeg ( igen ) vil tænke over .