Så skuffet!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg synes, det kommer i perioder og afhænger meget af emnet  

men synes ikke tonen decideret er hård, ja man kan fornemme at nogle har stærke meninger, men det synes jeg ikke gør noget....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2015

Kay

Jo tak jeg er selv blevet svinet til i en tråd og jeg har altid i de år jeg har været her inde været fortaler for den gode tone og hjulpet hvor jeg kunne... har brugt siden meget og lavet/svaret på mange indlæg og har aldrig oplevet at blive behandlet så dårligt og så nedværdigende som ved den tråd

det har så også ændret Hvordan jeg bruger denne side meget... før det lavede jeg aldrig anonyme tråde, det gør jeg nu men jeg laver meget sjældnere tråde og svare heller ikke så meget, bruger faktisk siden en del mindre nu end jeg gjorde før og tænker hver gang jeg logger ind om jeg virkelig har lyst til at logge på i dag og mange af dagene går jeg faktisk ikke længere lyst

Anmeld Citér

8. juni 2015

incognito

Problemet er at mange tror, at denne side er til for at "læsse af" på. Men folk glemmer bare at dette er et debatforum og der dermed faktisk vil blive debatteret - så når man opretter en  debat i dette forum, så vil de fleste komme med deres holdninger og meninger til den debat.

Dette er tit det jeg ser sker, for folk får desværre åbnet for meget for deres personlige rum, og så er de ikke klar på, at der altså sidder folk derude, som altså vil have holdninger til tingene - og de har da også retten til dette, da man netop vælger at publicere tingene i et åbent forum.

Desuden vil folk bare læse de forskellige ting i den tone, som de nu mener indlægget skrives i. Så jeg kan altså skrive alt dette, men nogen vil måske "høre" det i en hård tone og se på det som helt forfærdeligt, og måske mene at jeg er en sur kost, der bare skal af med galde 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Sprit25

Jeg tror også meget det handler om hvor man befinder sig henne i livet og i den givne situation. Hvis man er meget presset skal der ikke så meget til. Hvorimod de dage overskuddet er der ville man bare grine. 

Jeg har da også fået nogle hårde ord med på vejen og der er da personer hvor jeg ved når de svarer jamen så er vi uenige. Sådan er det. Jeg synes faktisk det former mig som mor og giver mig input. 

På andre forummer er jeg blevet truet på livet så jeg synes tonen er god

Anmeld Citér

8. juni 2015

lineog4

Jeg er stor fortaler for man lige tænker over at det skrevne ord kan virke langt hårdere end det sagte.

Men må indrømme jeg nogen gange tænker: av den person var nærtagende. Forstået på den måde, at blot fordi nogle er uenige er det jo ikke det samme som man bliver talt ned til, for skrappe svar eller lignende. Derimod får man forskellige nuancer, forskellige indgange og man får lov at spille bold op af djævlens advokat.

Men ja ved så også godt alle ikke er ens, og de er ikke som jeg. For jeg vokser, lærer bliver beriget af uenigheden, hvorimod jeg keder mig i enigheden for det et statisk. 

Men vil da have in mente at jeg skal pakke lidt ned, og kun hvis jeg har specifikt råd på lige præcis spørgsmålet svare. Og så huske selv hvis jeg starter en tråd at skrive jeg meget gerne hører også om noget som mpske virker helt ved siden af, for det kan være lige præcis det der giver mig det svar eller den vinkel jeg ikke selv kunne se.

Anmeld Citér

8. juni 2015

MomInTheMaking

Hej baby.dk brugere

Nu har jeg simpelthen fået nok, og jeg er SÅ skuffet over den behandling og de ting der bliver skrevet i de forskellige tråde, når folk beder om råd eller tips, så kom med råd og tips hvis i ligger inde med dem - men føler at man bliver BANKET i hovedet af jer som bruger siden mest - stort set alle mine opslag jeg har lavet har været anonyme og det er ikke fordi jeg har været flov eller ikke ville have nogen skulle vide hvem jeg var men helt enkelt for den grund at jeg ikke skulle få sådan en hetz mod mig af kvinder med MEGET store holdninger omkring ALT - jeg synes det er så dårlig stil at vi ikke engang kan tale pænt til hinanden i det forum som dette !! Der er sgu ikke noget at sige til børn ligner deres forældre og Gud hjælpe de børn kæmpe brokke trip - over and out 

Jeg er fuldstændig enig. Der er lige en gruppe 'stam-brugere' der altid har enormt travlt med at dømme og stille spørgsmål der egentlig ikke er relevante for hvad der bliver spurgt om. Hvilket er grunden til at jeg næsten kun kigger med herinde. Gider simpelthen ikke hele tiden skulle forsvare alt hvad jeg skriver.

Anmeld Citér

8. juni 2015

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Hej baby.dk brugere

Nu har jeg simpelthen fået nok, og jeg er SÅ skuffet over den behandling og de ting der bliver skrevet i de forskellige tråde, når folk beder om råd eller tips, så kom med råd og tips hvis i ligger inde med dem - men føler at man bliver BANKET i hovedet af jer som bruger siden mest - stort set alle mine opslag jeg har lavet har været anonyme og det er ikke fordi jeg har været flov eller ikke ville have nogen skulle vide hvem jeg var men helt enkelt for den grund at jeg ikke skulle få sådan en hetz mod mig af kvinder med MEGET store holdninger omkring ALT - jeg synes det er så dårlig stil at vi ikke engang kan tale pænt til hinanden i det forum som dette !! Der er sgu ikke noget at sige til børn ligner deres forældre og Gud hjælpe de børn kæmpe brokke trip - over and out 

Det er nu engang svært at debattere dette, hvis man ikke har nogle konkrete eksempler, men jeg kunne sikkert godt være en af dem, som du synes er strid. Jeg har været uenig i mange debatter - blandt andet med Carina, som har skrevet tidligere i denne tråd, men det var mit indtryk, at vi nåede en form for forståelse for hinandens synspunkter efter snak frem og tilbage.

Jeg skriver ofte i de tråde, hvor jeg er uenig eller har noget at tilføje, for ellers er der allerede blevet skrevet 10 beskeder før mig, der indeholder præcis det samme, som jeg ville have skrevet. Jeg synes ikke, at jeg er hverken nederdrægtig eller kører en hetz på folk, men jeg må ærligt talt indrømme, at nogle få indlæg er for langt ude, og det kommer mit svar nok til at bære præg af.

Anmeld Citér

8. juni 2015

l.kjoeller

Jeg kan godt  se hvor du kommer fra med det. Der er nogen der kan blive ret personlige under fremføring af deres råd og bestemt også nogen der tager chancen for at dunke andre og pudse glorien. Heldigvis er der der ligeså mange konstruktive indlæg 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Carina:-)

PUHK skriver:

Det er nu engang svært at debattere dette, hvis man ikke har nogle konkrete eksempler, men jeg kunne sikkert godt være en af dem, som du synes er strid. Jeg har været uenig i mange debatter - blandt andet med Carina, som har skrevet tidligere i denne tråd, men det var mit indtryk, at vi nåede en form for forståelse for hinandens synspunkter efter snak frem og tilbage.

Jeg skriver ofte i de tråde, hvor jeg er uenig eller har noget at tilføje, for ellers er der allerede blevet skrevet 10 beskeder før mig, der indeholder præcis det samme, som jeg ville have skrevet. Jeg synes ikke, at jeg er hverken nederdrægtig eller kører en hetz på folk, men jeg må ærligt talt indrømme, at nogle få indlæg er for langt ude, og det kommer mit svar nok til at bære præg af.

Nåå ja du var den der sure kost  havde glemt dit brugernavn så du har ikke præget mig for evigt :) 

Nej pjat - jeg er helt enig med dig i at man kan komme langt ved at snakke frem og tilbage -

Og der er flere brugere herinde jeg har været rygende uenige med ,men som jeg i dag sætter voldsom stor pris på fordi man har fundet ud af at forskellighederne alligevel ikke er så store efter hånden som man lærer hinanden at kende :) 

Og jeg vil langt hellere have et "hårdt" svar end at folk bare lader som om de er enige -Det bliver da gabende kedeligt i længden.

Jeg er selv en der kan være hård i det skrevne og det prøver jeg da at tænke over at der kan sidde en sårbar person der ikke kender mig og ikke ved at jeg skriver med et glimt i øjet selv om jeg er en sur kost på skrift :)

Men det er da ærgeligt at der er nogen der ligefrem føler at ligegyldigt hvad de skriver så bliver de misforstået / får hårde svar . 

Og hver gang der kommer sådan en tråd så prøver jeg at tænke mig om i fremtiden men det går så fløjten hen af vejen og gætter på at jeg er en af dem der såret nogen unødigt i flere debatter og det er da noget jeg ( igen ) vil tænke over .

Anmeld Citér

8. juni 2015

CarinaSB

Anonym skriver:

Jeg synes bare der er negativitet i mange af de opslag der bliver lavet 

Det er træls at du føler det :(

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.