Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Hvis det er med hendes forældre og ikke blot ældre søskende eller veninder eller lignende så ja så synes jeg ikke der er noget galt i at hun fik lov at se den...
Vil også sige at vores på 3.5 får lov at se en masse ting som absolut ikke passer til hans alder i forhold til anbefalinger men han er bare med på det og så længe vi er der til at forklare og støtte ham hvis det bliver svært at forstå kan jeg ikke se det forkerte i det...
Aldersgrænsen sættes udfra lidt gammeldags holdninger udfra hvad jeg kan læse mig til... (min personlige mening..)
Vores søn er allerede nu fuldt forstået med at der er en fantasi-lege-spil-film verden der ikke er det samme som den verden der foregår omkring ham.. og tror det netop er fordi vi ikke har skærmet ham med hensyn til hvad vi ser, eller spiller mens han er til stede...
Han er med på det niveau han har lyst til og hvis det bliver for meget eller han virker bange, så slukker vi og finder noget andet i et bedre tempo :)
Vi filtrerer heller ikke musik eller hvad vi snakker om, for han kan ligeså godt lære om verden gennem os i et sikkert og trygt miljø end at han overhører noget ude som kan eksplodere i hans fantasi hvis der ikke er nogen til at forklare det...
Anmeld
Citér