Har smidt ham ud, men elsker ham stadig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2015

Bruger

Jeg ville også have smidt ham ud. Hvis han ikke vil være ærlig overfor dig, har han tydeligvis noget at skjule.

Du fortjener bedre

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2015

loop

Hertz skriver:

Han er 36 og har 4 børn. Nej tror sådan set ikk han er mig utro men ville da blive sur hvis han render sammen med hende da hun har ødelagt vores hus og bil. Meldt os til kommunen så vi har haft familiebehandler på i et halvt år. Hun har prøvet at slå os ihjel og truet vores børn. 

Det lyder godt nok voldsomt.

Jeg forstår ikke hvorfor han så vil bruge tid på hende, og kan godt forstå det vil gøre dig sur, at han snakker med hende. Jeg er faktisk målløs!

Har han børn med hende?

Anmeld Citér

1. maj 2015

jenny4

Hvis du stadig elsker ham så synes jeg du skylder dig selv og jeres børn at tage en ordentlig snak med ham. Jeg forstår godt, at du smed ham ud i vrede, men jeg synes det er umodent af jer begge, hvis I lader det ende der.

Tag en snak når I begge er kølet ned, og føler du fortsat ikke at du kan stole på ham så kan I enten søge prof hjælp, hvis i begge ønsker at forholdet skal bestå, eller I kan gå fra hinanden velvidende at I opførte jer som voksne mennesker undervejs..

Anmeld Citér

1. maj 2015

Hertz

loop skriver:

Det lyder godt nok voldsomt.

Jeg forstår ikke hvorfor han så vil bruge tid på hende, og kan godt forstå det vil gøre dig sur, at han snakker med hende. Jeg er faktisk målløs!

Har han børn med hende?

Ja han har barn med hende, som bor hos os. Han er ved at søge fuld forældremyndighed. Men accepterer at de snakker sammen ang deres søn og henter og bringer til samvær osv. Og hvis han nu bare var ærlig og sige at han kørte rundt med hende i dag så var jeg blevet sur ja men havde ikk smidt ham ud. Men finder mig ikk i at blive holdt for nar og blive løjet direkte op i hovedet.

Anmeld Citér

1. maj 2015

Hertz

jenny4 skriver:

Hvis du stadig elsker ham så synes jeg du skylder dig selv og jeres børn at tage en ordentlig snak med ham. Jeg forstår godt, at du smed ham ud i vrede, men jeg synes det er umodent af jer begge, hvis I lader det ende der.

Tag en snak når I begge er kølet ned, og føler du fortsat ikke at du kan stole på ham så kan I enten søge prof hjælp, hvis i begge ønsker at forholdet skal bestå, eller I kan gå fra hinanden velvidende at I opførte jer som voksne mennesker undervejs..

Så længe han benægter står jeg fast ved min beslutning. Han har løjet meget her det sidste stykke tid har bare ikk ku bevise det før i dag, så nu er det nok. Han bliver ved med at skrive og prøve at manipulere mig til at Tro at det er mig der er skør og at samtalen aldrig har fundet sted. 

Anmeld Citér

1. maj 2015

loop

Hertz skriver:

Ja han har barn med hende, som bor hos os. Han er ved at søge fuld forældremyndighed. Men accepterer at de snakker sammen ang deres søn og henter og bringer til samvær osv. Og hvis han nu bare var ærlig og sige at han kørte rundt med hende i dag så var jeg blevet sur ja men havde ikk smidt ham ud. Men finder mig ikk i at blive holdt for nar og blive løjet direkte op i hovedet.

Nej det kan jeg godt forstå. 

Hvorfor har hun samvær, når hun er psykisk ustabil, og har truet børnene?

Når i begge er kølet ned, må i have jer en snak om fremtiden, uanset om det er sammen, eller hver for sig.

Anmeld Citér

1. maj 2015

loop

Hertz skriver:

Hvordan er han sammen med børnene?

Anmeld Citér

1. maj 2015

bøllen

MKN_96 skriver:

Hun skriver at hun lagde på og ringede ham op igen 

Men hvis han ringede hende op i første omgang , og hun ligger røret på for derefter at ringe op er hans tlf vel optaget eftersom han ikke har lagt på ?? Lyder jo som han glemte at ligge på

Anmeld Citér

1. maj 2015

Hertz

loop skriver:

Hvordan er han sammen med børnene?

Han er en ok far når han er der. Men han har det med at drikke lidt rigeligt og køre bil også med ungerne. Derfor jeg har sagt at han kan beholde værkstedet så kan han være sammen med ungerne her for er ikk tryg ved at han skal ha dem alene. Og den store er ikk hans biologiske så der bestemmer jeg hvordan det skal foregå, men vil selvfølgelig gerne ha hun skal se ham da hun ser ham som far. Og den mindste er kun 2 mdr så der bliver samværet også her. Og hvis  eller når den lille bliver stor nok til samvær hos ham vil jeg forlange at han skal på antabus.

Anmeld Citér

1. maj 2015

Hertz

bøllen skriver:

Men hvis han ringede hende op i første omgang , og hun ligger røret på for derefter at ringe op er hans tlf vel optaget eftersom han ikke har lagt på ?? Lyder jo som han glemte at ligge på

Når jeg lægger på så lukker hans tlf jo også opkaldet og kan derfor ringe ham op. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.