Lomm skriver:
Jeg vil da også anbefale at farmor/farfar får lov at komme til på lige fod med mormor/morfar - men synes da sagtens du kan melde ud at det skal være et kort besøg - så må de jo tage hjem til far bagefter hvis de ikke vil køre hjem med det samme.
jeg har selv lige fået nr 2 - nu ved jeg ikke hvor gammel din nr 1 er, men selvom vores pige på 3 glædede sig til at blive storesøster, så var det en kæmpe omvæltning, og hun blev da noget ked af at jeg ikke var helt så tilgængelig som før.
Så det vil da være fint for dig lige at få lidt alene tid med den store hvis nu familien går en tur med den lille. Og hvis du ikke mener det bliver nødvendigt, så kan jeg garantere at du til den tid trænger til en lur - så det er da nærmest tosset ikke at sige ja til et par timers fri.
Min datter er 14
så hendes behov for mor tid er begrænset lige nu ...
Farfar lever ikke mere så det er kun farmor, man kan sige at "problemet" med farmor er at hun er
meget flyvsk, hun har 4 børnebørn i forvejen og ser dem sjældent fordi det ikke interesserer hende. Far har selv gjort klart at hun ikke er til at regne med og at hun aldrig kommer til at passe den lille..... men selvfølgelig skal hun have lov til at hilse på sit barnebarn Nr. 5....
Men i bund og grund er det bare svært hvor meget og hvor lidt. ... jeg har aldrig født et delebarn fra start af før og syntes slet ikke det er nemt, tværtimod sørgeligt faktisk. Men det er endnu engang sådan det er ....
Anmeld
Citér