Hvordan forholder jeg mig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2015

alenemor42

Benjamins'mor skriver:

Jeg forstod godt i ikke er et par mere.

Men hvis i har været sammen i 3 år og oven i købet boet sammen, så er hans familie jo stadig ikke fremmede for dig.

Min anden fødsel, der kom jeg hjem efter 4 timer. Så at du ikke vil have besøg på fødegangen er fair nok. Men synes stadig du burde tilbyde de kan komme en af de første dage. 

Det ville måske også være sådan under "normale" omstændigheder, men hans familie er pænt stor og jeg har faktisk ikke lyst til at have dem i mit hjem, da det ikke er nogen jeg skal have noget at gøre med ellers. 

Vi har fundet en anden løsning og så må de finde sig i at vente. Det er konsekvensen af den situation vi har syntes jeg.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2015

Mama85

alenemor42 skriver:

Det ville måske også være sådan under "normale" omstændigheder, men hans familie er pænt stor og jeg har faktisk ikke lyst til at have dem i mit hjem, da det ikke er nogen jeg skal have noget at gøre med ellers. 

Vi har fundet en anden løsning og så må de finde sig i at vente. Det er konsekvensen af den situation vi har syntes jeg.

Hvad med at I tog hjem til far når ai skal vise baby frem? Så er han hellere ikke kun gæst selv når hans familie skal se baby? 

Anmeld Citér

3. maj 2015

alenemor42

Mama85 skriver:

Hvad med at I tog hjem til far når ai skal vise baby frem? Så er han hellere ikke kun gæst selv når hans familie skal se baby? 

Og det er lige præcis det vi har aftalt at vi gør

Anmeld Citér

3. maj 2015

Mama85

alenemor42 skriver:

Og det er lige præcis det vi har aftalt at vi gør

Fantastisk 

Anmeld Citér

20. maj 2015

alenemor42

Syntes da lige i skal have en opdatering

D. 13 Maj blev vores søn født og vores samarbejde har været upåklageligt.

Vi besøgte hele hans familie i Lørdags og viste baby frem

Alle er glade så perfekt løsning for os begge

Anmeld Citér

20. maj 2015

lineog4

alenemor42 skriver:

Syntes da lige i skal have en opdatering

D. 13 Maj blev vores søn født og vores samarbejde har været upåklageligt.

Vi besøgte hele hans familie i Lørdags og viste baby frem

Alle er glade så perfekt løsning for os begge

Tillykke og skønt at høre I har et godt samarbejde

Anmeld Citér

20. maj 2015

alenemor42

lineog4 skriver:

Tillykke og skønt at høre I har et godt samarbejde

Tusind tak...... heldigvis kan alle bekymringer og spekulationer forsvinde og alt flasker sig.

Det endte faktisk med at han også var med til fødslen. .. egentlig ved en fejl, fordi jeg meget pludselig blev sat igang og jeg fik ringet til ham og mine veninder som skulle være med.

Men det endte med en fantastisk fødsels oplevelse for os begge og jeg er glad for nu at han oplevede sin søn blive født.

Dejligt at så mange tanker kan blive gjort til skamme

Anmeld Citér

20. maj 2015

jenny4

alenemor42 skriver:

Tusind tak...... heldigvis kan alle bekymringer og spekulationer forsvinde og alt flasker sig.

Det endte faktisk med at han også var med til fødslen. .. egentlig ved en fejl, fordi jeg meget pludselig blev sat igang og jeg fik ringet til ham og mine veninder som skulle være med.

Men det endte med en fantastisk fødsels oplevelse for os begge og jeg er glad for nu at han oplevede sin søn blive født.

Dejligt at så mange tanker kan blive gjort til skamme

Stort tillykke - og skønt I begge fik oplevelsen med.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.