Sende barn i vuggestue/bh, når man selv har fri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2015

lineog4

MysteriousAngel skriver:

Så jeg er ikke normal og velfungerende? 

De har mere ferie end det, da de går på privatskole.  Og eftersom jeg ikke har mere end 6 uger så synes jeg faktisk godt at jeg kan tillade mig at holde fri uden mine børn. 

Men sådan er vi forskellige, jeg vægter nemlig mig selv højt også og jeg har brug for at være mig uden hverken at være kone/mor. 

Bliver lige nysgerrig og helt uden for kontekst. Har man mere ferie på en privatskole? Skal de ikke overholde de gennemsnitlige 200 skoledage?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2015

MysteriousAngel

lineog4 skriver:

Bliver lige nysgerrig og helt uden for kontekst. Har man mere ferie på en privatskole? Skal de ikke overholde de gennemsnitlige 200 skoledage?

Jo men de har også skoledage i nogle weekender osv. 

Anmeld Citér

19. april 2015

lineog4

MysteriousAngel skriver:

Jo men de har også skoledage i nogle weekender osv. 

Men alt i alt samme antal skoledage som på en folkeskole? Bare fordelt anderledes?

Anmeld Citér

19. april 2015

MysteriousAngel

lineog4 skriver:

Men alt i alt samme antal skoledage som på en folkeskole? Bare fordelt anderledes?

Ved du hvad, jeg har faktisk ikke talt. Umiddelbart tror jeg mindre da de har ufattelig meget mere ferie. 

Anmeld Citér

19. april 2015

lineog4

Ved du hvad, jeg har faktisk ikke talt. Umiddelbart tror jeg mindre da de har ufattelig meget mere ferie. 

Okay - tak for svar. Kun fordi jeg står og vakler... og blev nysgerrig. Også hvad grunden til det er, er det fordi fe hsr længere skoledage? Mine folkeskolen har 6 ugers  sommerferie, uge 42 og uge 8, påskeferien på 10 dage og så en masse fri her i foråret grundet helligdage, 1. Maj osv. Og dr hellige dage der falder torsdag trækker også fredagen med. Og juleferien svinger år fra år, i år var den på 2 uger oh det er vist max

Anmeld Citér

19. april 2015

Carina:-)

lineog4 skriver:

Okay - tak for svar. Kun fordi jeg står og vakler... og blev nysgerrig. Også hvad grunden til det er, er det fordi fe hsr længere skoledage? Mine folkeskolen har 6 ugers  sommerferie, uge 42 og uge 8, påskeferien på 10 dage og så en masse fri her i foråret grundet helligdage, 1. Maj osv. Og dr hellige dage der falder torsdag trækker også fredagen med. Og juleferien svinger år fra år, i år var den på 2 uger oh det er vist max

Mine går på friskole og de har 200 skoledage om året.( det er jo et krav )

De har så 2 skole lørdage for at få regnestykket til at gå op.

Men ja skolen og sfo er lukket i alt ferie --dog kun 3 uger i sommerferien. 

Anmeld Citér

19. april 2015

L&V

Vi har ik brug for fri eller ferie fra vores børn så her holder de fri sammen med os andre. Det er måske sket 2 gange hvor jeg har haft planer de ik ku deltage i men ellers ik.

De har også brug for fri og den der med de elsker deres institution er meget fin nen håber og tror godt nok de elsker tid med deres forældre mere.

Vi ordner praktiske ting om aftenen, sammen med dem eller på skift. Og mig tid har vi også-på skift.

Anmeld Citér

19. april 2015

lineog4

Carina:-) skriver:

Mine går på friskole og de har 200 skoledage om året.( det er jo et krav )

De har så 2 skole lørdage for at få regnestykket til at gå op.

Men ja skolen og sfo er lukket i alt ferie --dog kun 3 uger i sommerferien. 

Tak - ja vi har jo så ikke så mange lukkedage. Men jeg er ind til videre jo også en af de heldige der har fri samtidig  minus en uge og 2 dage i sommerferien

Anmeld Citér

19. april 2015

MysteriousAngel

lineog4 skriver:

Nej men der er min 2 lørdage om mdr hvor de går i skole. Som regel skal de derefter vise et eller andet. Udover det så er der rengøring og klargøring og div skolearrangementer. I år kan jeg se, har de ferie fra uge 30-39. Altså 9 ugers sommerferie. 3 ugers juleferie. Og så alt det andet. 

Anmeld Citér

19. april 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84
MysteriousAngel skriver:

Nej men der er min 2 lørdage om mdr hvor de går i skole. Som regel skal de derefter vise et eller andet. Udover det så er der rengøring og klargøring og div skolearrangementer. I år kan jeg se, har de ferie fra uge 30-39. Altså 9 ugers sommerferie. 3 ugers juleferie. Og så alt det andet. 

Nu spørg jeg måske lidt for nysgerrig men hvordan hulen kan i få det til at gå op.??  Med jeres eget arbejde?  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.