Test test test.... 8-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2009

Sujan

brandt-camilla skriver:

Hehe.. Okay.. Så giver jeg din svigermor ret..  
Prøver sgu!!

Venter spændt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

FrkC

Negativ

Men men men... Har jo stadig ik tegn på mens..  Måske jeg bare er meget langsom "hCG-producent"...!!! Håber

Anmeld

28. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
brandt-camilla skriver:

Negativ

Men men men... Har jo stadig ik tegn på mens..  Måske jeg bare er meget langsom "hCG-producent"...!!! Håber

øv.. men ja, det kan sagtens være du bare er slow starter... det var jeg også!
Jeg krydser videre

Anmeld

28. september 2009

FrkC

Caroline86 skriver:

Jeg krydser videre

Det håber jeg at jeg er
Tak for støtten.. Det betyder mere end man lige regner med

Anmeld

28. september 2009

otlitrom

Caroline86 skriver:

Jeg krydser videre

Ren nysgerrighed? Hvor længe gik der, inden du ku' teste positiv?

Og Camilla, jeg videre!!

Jeg er 3 dage over nu, og ikke ét tegn på mens.. kun kvalme, træthed, endnu mere kvalme, og føler mig oppustet som en badebold om aftenen... Men negativ test igår...

Anmeld

28. september 2009

FrkT

kitty skriver:

Og Camilla, jeg videre!!

Jeg er 3 dage over nu, og ikke ét tegn på mens.. kun kvalme, træthed, endnu mere kvalme, og føler mig oppustet som en badebold om aftenen... Men negativ test igår...

Ihhh hvor er jeg altså bare spændt på dine vejne. Har du så ikke testet i dag? Hvad er det dog for noget uorden?

Anmeld

28. september 2009

Moderator

kitty skriver:

Og Camilla, jeg videre!!

jamen jeg fik taget en blodprøve hos lægen hvor hcg-værdien sagde 5,0 (grænseværdien er 4,0) så de sagde at de ikke kunne sige om den var positiv eller negativ, men at jeg nok ikke var gravid... Men jeg var bare helt sikker, og lægen sagde så at jeg skulle teste igen en uge senere, og så måtte vi jo tage den derfra... Så jeg gik en hel uge mere og var tålmodig og testede slet ikke! og 7 dage efter fik jeg en bragende positiv test

Anmeld

28. september 2009

Moderator

Nena skriver:

Nå det blev desværre heller ikke denne gang :0(

ØV! Sådan noget møg!!!

Sender dig en ordentlig krammer herfra!!!  NÆSTE gang er lykkens gang!!!

Anmeld

28. september 2009

otlitrom

FrkT skriver:

Ihhh hvor er jeg altså bare spændt på dine vejne. Har du så ikke testet i dag? Hvad er det dog for noget uorden?

Har ikke testet idag.. Jeg synes ligeså godt at der kunne gå et par dage i mellem, da der overhovedet ikke var tegn på noget som helst positivt igår.. Så jeg giver det lige en dag eller to mere... Tror jeg tester torsdag, hvis ikke jeg bliver for fristet inden. Men ja, sikke en uorden!

Anmeld

28. september 2009

Riksen

Hej piger

Jeg har kigget lidt med på sidelinjen, og tænkt at jeg nu ville melde mig under fanen, som en der også går og "venter" på min mens i denne uge - omkring onsdag. Jeg håber, ligesom jer, at der denne gang er gevinst, så jeg krydser alt der kan krydses for jer og mig.

Glæder mig til at høre om nogle positive tests

Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.