kongster skrev:
Frede skrev:
Hvis det er den hetz over for NikiFin, du hentyder til, og som er oppe at køre i snart sagt hver eneste tråd, så vil jeg definere det som værende mobning.
Det er ok at være uenig, men hold fast hvor er det anstrengende for os andre, der ikke er en del af det latterlige show, der kører mellem bestemte personer herinde og NikiFin. Jeg er ved at få spat af hele tiden at skulle forbi indlæg med de uvedkommende og intetsigende kommentarer til NikiFins indlæg. Det er præcist som at være fanget i et skænderi mellem to parter, hvor man sidder som en lus mellem to negle.
Kan det ikke bare holde op... for min skyld?
Og for vi andres skyld!! Det er så helt utroligt belastende at skulle lægge øre til det pjat.
Bare et eksempel: Frede har lige skrevet om hetz mod NikiFin. Ingen reaktion. NikiFin skriver om at 'en person herinde' gør noget og BANG så får hun at vide at hun ikke må bruger personer. Hun navngiver ingen - modsat Frede, som ikke får samme reaktion (jeg har intet imod Fredes indlæg. Jeg undres bare over forskel i reaktion).
Også jeg er helt enig!
Det er fint nok at prøve at være upartisk og generelt og forsøge at beskrive problemerne uden at nævne navne. Men nogen gange, og dette er vist et godt eksempel, kan man simpelthen ikke komme til 'ondets rod' uden at nævne navne - det har Frede så gjort lidt af. Man kan - uden navne - ikke finde ud af, om andre opfatter tingene, som man selv gør det, og det er altså en forudsætning for at man kan løse problemer, når de er meget personrelaterede, som de er her.
Nogen herinde reagerer som standard med negative personlige bemærkninger på bestemte andre personer, i stedet for med saglige input til debatten. Jeg nævner ikke navne, og jeg forventer ikke, at nogen offentligt indrømmer 'det er mig', men håber bare, at dem som jeg tænker på, vil tænke 'gad vide, om hun mener mig?'. Det er vi mange, der er trætte af.
Jeg vil derfor opfordre til, at man holder sig til saglig debat - og holder sig fra personligheder.
Anmeld