Debat om voksenmobning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

Webredaktøren-vb

Egentligt synes jeg, at Lars F. siger det ganske godt. Kombinationen af enkelte brugeres meget provokerende stil og enkelte brugeres lidt følsomme/nærtagende natur er sprængfarlig. Vi behøver ikke nævne navne, for de der kommer her hyppigt ved, hvem der tales om, og de personer har ligeledes fået adskillige opfordringer i forhold til at ændre stil. Det er lykkedes bedre for nogle end andre at forstå, hvad mine opfordringer gik på. Desværre viser denne tråd ganske godt, at der ikke er enighed mellem jer brugere om, hvilken linje der skaber et forum med højt til loftet uden at ødelægge den ellers gode tone. Jeg havde selvfølgelig håbet, at det ikke var nødvendigt at følge de øvrige foras stil i forhold til at slette indlæg konstant og udelukke brugere. Med den stil får jeg naturligvis særdeles travlt og vil helt sikkert heller ikke kunne stille alle tilfredse. I er som brugere ret delt i forhold til, hvem I ville pege på skulle udelukkes og hvilke indlæg, der slettes uden tøven, men det bliver så min beslutning. Oplever jeg derfor ikke en ændring i tonen og det gælder lige fra sprogbrug til indlæg jeg opfatter som provokerende, så vil de blive slettet, når jeg falder over dem - desværre. Min opfordring generelt til alle brugere er derfor at gøre det tydeligt overfor hinanden, hvornår I synes, at nu går tråden fra underholdende til at være kørt af sporet. Som nævnt tidligere er der heller ikke noget mere kedeligt end en tråd, der ikke må udvikle sig og også indeholde hyggesnak, men det er en balancegang som ikke alle kan finde ud af. Husk derfor, at I alle bør have interesse i, at nye brugere føler sig velkomne, så vi får frisk blod i diskussionerne. Generelt er mange gode til at byde velkommen, men tonen i diskussionerne kan skræmme selv de mest hårdføre væk. God debatlyst i en ordentlig tone!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Det er stadig mig-vb

God tråd, virkelig selvforklarende og oplysende. :laugh:

Anmeld

30. august 2010

Fuzzbox-vb

Jeg opgav at læse alle svarende, så jeg svarer kun på trådstarter :) Jeg vil mene at voksenmobning er det samme som når børn mobber - det er bare flytte fra skolegården og til arbejdspladserne... Eller andre steder hvor voksne husere! I skolen kan børn eksempelvis finde på at smide et barns overtøj og skolesager udner en bruser! Det ka også ske på en arbejdsplads! Børn bagtaler - det gør det voksne også! Det er stortset de samme ting igen og igen, tabuet er bare størrer, da vi jo som voksne, skal agere som voksne, og ikke mobbe og gøre fortræd. Vi er jo som den voksne opdraget til at vide bedre.... Det sørgelige er jo så de gentagende eksempler, hvor voksne ikke er så voksne, som man gerne så!

Anmeld

31. august 2010

Laurie-vb

tanker om voksenmobning.... Prins Henrik. Det er egentligt synd for ham, med al det hekseri....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.